ایران از تحریم نوشابه خارج شد!/ نوشیدنی با طعم ویسکی و ۰% الکل

دولت ایالات متحده آمریکا در حرکتی بسیار رحیمانه و کریمانه باران عطوفت خود را بر سر مردم ایران سرازیر کرده و در روز آغاز برجام حسن نیت خود را نشان داد.

ایران از تحریم نوشابه خارج شد!/ نوشیدنی با طعم ویسکی و ۰% الکل

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی، دولت ایالات متحده آمریکا در حرکتی بسیار رحیمانه و کریمانه باران عطوفت خود را بر سر مردم ایران سرازیر کرده و نوشابه ArKay ایران را از تحریم خارج کرد تا در روز آغاز برجام حسن نیت خود را نشان داد.

گفتنی است “نوشابه دوستان” امروز از شادی در پوست خود نمی گنجند و برای تشکر از دولت روحانی و صد البته روزی را برای گردهمایی شکرگزاری تعیین کرده که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می گردد.

این نوشابه نوشیدنی ای بس سالم با طعم ویسکی اما بدون الکل است و تنها در جهت رفع نیاز های ملت ایران ساخته شده است و این دروغ است که با فروش این نوشابه در ایران بسیاری از کارگران آمریکایی به سر کارشان باز می گردند آخر مگر آمریکا هم بیکار دارد!!

ARKAY BEVERAGES, INC. ALCOHOL FREE WHISKY DRINK

هرچند دیوید آنجل مدیر فروش این شرکت گفته باشد «اکنون نوشیدنی های آرکی در دسترس ۱۰۰ میلیون مصرف کننده ایرانی قرار دارد. این به نفع همه است. ما نوشیدنی هایمان را از آمریکا به ایران صادر می کنیم و این برای کارگران آمریکایی شغل بیشتر به ارمغان خواهد آورد. این یک موقعیت برد-برد است (!)»

url

اما به قول خود او این یک موقعیت برد – برد است ، به هر حال سالهاست که ملت ایران از موهبت نوشیدنی های آمریکایی محروم است. گفتنی است نوشابه دوستان منتظر الطاف دیگر آمریکا مانند مک دونالد  هستند.

آنها منتظر رفع تحریم مک دونالد هستند هیج جا نمی روند ، همین جا هستند…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهرداد
باریک بزن اون کف قشنگه رو
زهرا
اینا تدبیر دارن اونا هم به تدبیر اینا امید دارن عجب شیرتوشیره
سینا
روحانی متشکریم
ناشناس در پاسخ به سینا
آره متشکریم.بهتر نیست یه کم برنامه های سیاسی را به دور از اونچه که دلمون می خواد دنبال کنیم و به دنبال اون چیزی نباشیم که دشمنان ما می خوان. بیاید به دنبال اون چیزی با شیم که به خاطرش هزاران انسان از همین مرز و بوم جونشون رو دادن. آره متشکریم که باز یادمون آوردی که چه جور داریم از آرمانهامون فاصله می گیریم. متشکریم که تا می تونی با تبلیغات پنهون می کنی اون چیزی رو که نخبه هامون فریاد می زنن. متشکریم که .....
آرمیتا
امان از این دولت تا دیروز ما ۱۰٪ میخریدیم الان یعنی نمیتونیم؟!!!
خنده دار
الان چتونه اینجوری تحقیر آمیز نوشتی؟؟؟تو بشین تکیلا و هنسیتو بخور انقد الکی این دولت اون دولت نکن...ظرفاتو شستی از بیکاری اومدی برا ملت سیاسی شدی
در حاشیه