نظارت مستمر، ارتقاء بخش خدمت به مردم

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نظارت مستمر ارتقاء بخش خدمت به مردم می باشد.

نظارت مستمر، ارتقاء بخش خدمت به مردم

به گزارش ۸دی، سردار”محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان در نشست با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان گیلان به مناسبت هفته ناجا گفت: نظارت مستمر ارتقاء بخش خدمت به مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در خدمت رسانی باید حرمت، شان و منزلت مردم در نظر گرفته شود، افزود: باید با نظارت های مستمر، غیر مترقبه و غیر محسوس عملکرد های ناصحیح را اصلاح کنیم.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش ویژه ای در اصلاح فرآیندها و عملکرد پلیس دارد، بیان داشت: واحدهای نظارتی پلیس نیز با نظارت مستمر بر اعمال، رفتار و ماموریت های نیروی انتظامی درصدد استمرار توانمندی پلیس برای ارائه خدمات موثرمی باشد.

وی در ادامه مباحثی در زمینه مظنون گیری در ماموریت های پلیس ارائه و اظهار داشت: باید در مظنون گیری ها کرامت افراد مخصوصا قشر جوان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه ایجاد فاصله و شکاف بین نسل جدید، نظام مقدس و حاکمیت دسیسه دشمن است، بیان داشت: ما باید خودکرامت جوانانمان را حفظ کنیم.

میرحیدری بحث آموزش قضایی کارکنان نیروی انتظامی در مواجهه با جرایم خاص را مهم دانسته و گفت: با توجه به اهمیت آموزش در قانون جدید دادرسی، باید دستگاه قضایی نسبت به آموزش کارکنان انتظامی اهتمام ویژه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه آمادگی پلیس را برای مهیا نمودن دوره های مستمر آموزش اعلام نموده و بیان داشت: توفیقات خوبی که در بحث امنیت در جامعه حاصل شده، نشات گرفته از آموزش های مستمر می باشد.

“سید کمال الدین موسوی”رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان گیلان نیز در این نشست مطالبی در خصوص قانون جدید آیین دادرسی ارائه نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه