از سال گذشته تاکنون مبلغی دریافت نکرده ایم

تیم داماش گیلان، امروز در سری مسابقات لیگ آزادگان به مصاف نساجی می رود. بازی راس ۱۵:۳۰ در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود.

از سال گذشته تاکنون مبلغی دریافت نکرده ایم

به گزارش سرویس ورزشی ۸دی، تیم داماش گیلان، امروز در سری مسابقات جام آزادگان به مصاف نساجی می رود. بازی راس ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود.

داماش در ۸ هفته گذشته؛ ۷ بازی انجام داده است که سهمش ۷ امتیاز بوده و در رده ۱۸ جدول جای دارد. وضعیت نابسامان تیم داماش گیلان در مدیریت و مشکلات مالی که تیم با آن روبرو است باعث دلخوری طرفداران و بازیکنان این تیم مردمی استان شده است.

در همین خصوص مسعود رهنما، مدیرکل ورزش وجوانان گیلان پس از نشست ۴ ساعته خود با با عابدینی نماینده سهامداران باشگاه داماش ایرانیان گفت : عابدینی هیچگونه مخالفتی برای واگذاری داماش به شورای شهر وشهرداری رشت ندارد وحتی کمک می کندتا این واگذاری به شکل قانونمند انجام شود.

وی در ادامه از اعضای شورای شهر وشهرداری رشت خواست هرچه سریعتر چنانچه خواهان در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه داماش هستند رسمأ پای میز قرار داد با مسولین هیات فوتبال استان ومدیران داماش ایرانیان بنشینند.

همچنین مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفته است: امیدوارم هرچه سریعتر این واگذاری انجام شود تا بیش از این هواداران خونگرم و مردم علاقه مند به داماش در انتظار نباشند.

بازیکنان تیم داماش از سال گذشته تاکنون مبلغی دریافت نکرده اند و با مشکلات مالی روبرو هستند. این مشکلات باعث ضعف روحی در تیم و به تبع آن نتایج ضعیف و این جایگاه در جدول شده است. یکی از انتقاداتی که در این مدت کادر تیم داشته اند این است که از ابتدای فصل کارفرمای خود را ندیده اند!

امید است که اعضای شورای شهر و شهرداری رشت با سرعت بیشتری به این موضوع بپردازند تا مشکلات این تیم برطرف گردد و داماش به جایگاه واقعی خویش بازگردد.

damash-nassaji

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه