لبخند دشمن توطئه است/ دشمن به دنبال اهداف سلطه گرانه ی خود است

این جنگ برای ما تبدیل به نعمت شد و اگر شهادت و راه سید الشهدا(ع) نبود اسلامی هم باقی نمی ماند و خون این شهدا انقلاب اسلامی را بیمه نمود.

لبخند دشمن توطئه است/ دشمن به دنبال اهداف سلطه گرانه ی خود است

به گزارش ۸دی، امروز صبح در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان که در اولین روز از هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت، برگزار شد نماینده ی ولی فقیه در گیلان، حضرت آیت الله قربانی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداختند

آیت الله زین العابدین قربانی در این مراسم بیان داشت: خداوند در نبرد باکسانی که جنگ را به انسان تحمیل می کنند اجازه قتال وجهاد داده است، وی گفت: جنگی که اسلام قبول دارد نبرد در راه خداست.

امام جمعه رشت ضمن اشاره به جایگاه جهاد در آیات و روایات اسلامی بیان داشت که خداونددر قرآن به مسلمین و مومنین قول یاری و پیروزی در برابر ظالمین و مستکبرین را داده است و رزمندگان دفاع مقدس در ۸ سال جنگ تحمیلی از این راهکار در برابر دشمنان خونخوار اسلام و انقلاب بهره میبردند. وی همچنین اضافه نمود: برای تحقق اهداف الهی می جنگیم، و اگرخداوند برای این انقلاب، دفاع مقدس را قرار نداده بود فرهنگ ایرانی و اسلامی وارزش ها ازبین می رفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت سپس به دلاوری های و رشادتهای شهدا و رزمندگان گیلانی در دفاع مقدس اشاره نمود و بیان داشت: رزمندگان اسلام با حفظ جان خود از انقلاب و اسلام محافظت کردند.

وی همچنین اظهار داشت که: جنگ ۸ساله تحمیلی علی رغم اینکه روزهای سختی را برای ما در مقابله با جبهه مجهز مستکبرین بوجود آورده بود اما با شجاعتها و ایثارگری های جوانان این مملکت ، این جنگ برای ما تبدیل به نعمت شد و اگر شهادت و راه سید الشهدا(ع) نبود اسلامی هم باقی نمی ماند و خون این شهدا انقلاب اسلامی را بیمه نمود.

آیت الله قربانی در پایان ادامه داد:  لبخند دشمن توطئه است چون دشمن به دنبال اهداف سلطه گرانه ی خود است، و انشاا..  زیر سایه مقام معظم رهبری و با حفظ شور و شعور انقلابی و نرمش قهرمانانه خواسته هایمان رابه کرسی می نشانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه