برای دیدار مقابل هند تمرکز کامل داریم/ هدف ما صدرنشینی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار برابر هند، از شناخت کامل این تیم خبر داد و گفت: برای دیدار برابر هند تمرکز کامل داریم و به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

برای دیدار مقابل هند تمرکز کامل داریم/ هدف ما صدرنشینی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  مهر، کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از سفر به هندوستان در جمع خبرنگاران گفت: ما دو نیمه مقابل هند و گوام داشتیم که نیمه اول مقابل گوام را به پیروزی رسیدیم و در حال حاضر به فکر نیمه دوم مقابل هند هستیم. ما با تمرکز کامل به هند سفر خواهیم کرد و به دنبال ۳ امتیاز این بازی در آنجا هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عمان هم بازی دشواری مقابل گوام خواهد داشت و ما تنها هدف‌مان این است که قبل از دیدار مقابل عمان به صدر جدول صعود کنیم.

کارلوس کی‌روش در خصوص شناخت خود از تیم هند نیز گفت: بازی هند مقابل عمان را تماشا کردیم، عمان بازی دشواری را برابر این تیم انجام داد و اگر گل زود هنگام را دریافت نمی‌کرد شرایط فرق می‌کرد ولی ما امیدوار هستیم که بتوانیم مقابل هند با یک بازی منطقی و حساب شده سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی با اظهار خوشحالی از آمادگی و رفع مصدومیت چند بازیکن گفت: بهترین خبر برای من در حال حاضر آمادگی آزمون، جلال حسینی و عالیشاه است و خوشحالم که آنها به شرایط آمادگی خوبی دست پیدا کردند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در جدال با هند پیروز باشیم و بتوانیم با کسب سه امتیاز صعود خود را به صدر جدول هموار کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه