بلیت‌های کنسرت شجریان هم مثل گوگوش فروش نرفت!/تصاویر

خبرگزاری ایلنا با پذیرش عدم استقبال مردم از کنسرت محمدرضا شجریان در استانبول گزارش داد که گوگوش هم شکستی مشابه شجریان را تجربه کرده است.

بلیت‌های کنسرت شجریان هم مثل گوگوش فروش نرفت!/تصاویر
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از کیهان: یک خبرگزاری وابسته به جریان موسوم به اصلاحات، عدم فروش بلیت‌های کنسرت شجریان را تأیید کرد.
خبرگزاری ایلنا با پذیرش عدم استقبال مردم از کنسرت محمدرضا شجریان در استانبول گزارش داد که گوگوش هم شکستی مشابه شجریان را تجربه کرده است.
در این گزارش آمده است: کنسرت یکی از خوانندگان زن لس‌آنجلسی (گوگوش) در رویال البرت هال لندن برگزار شد. این کنسرت با شکست غیرقابل باوری رو‌به‌رو شد و بلیت‌های آن بسیار محدود به فروش رفت.
این خبرگزاری اصلاح طلب همچنین یکی از دلایل شکست شجریان را بایکوت گروهی از رسانه‌های داخل کشور عنوان کرد.
کیهان در ادامه نوشته است :یادآور می‌شویم؛ شجریان با وجود ادعای وطن‌دوستی، چند سال پیش با سفر به انگلیس، به بی‌بی‌سی و من و تو رفت و با اهالی بهائی و همجنس‌باز این دو شبکه دیدار کرد! وی با خواننده فاسد فراری فائقه آتشین «گوگوش» این حامی همجنس‌بازان، عکس یادگاری گرفت./تصاویر
25938
134197352262063807
104448_545shajarian_golshifte_vosoghi_new_pictureimagesاستاد-شجریان-و-همسر---همایون-شجریان---در-پشت-صحنه---چرا-رفتی---3IMG153514692517876_321Googosh-Shajarian-03

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حقیقت گو
"بیژن فرهودی" (خبرنگار صدای آمریکا) در تاریخ 30 مهر1390(22اکتبر) به سراغ "محمد رضا شجریان" (خواننده سنتی) رفت. فرهودی با ذکر این مقدمه که : «گزارش بازرس ویژه سازمان ملل آقای "احمد شهید" در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران نشان می دهد که حکومت ایران طی دو سال اخیر با هنرمندان چپ افتاده است.» نظر شجریان را در این باره جویا شد. شجریان پاسخ داد : «به طور کلی این نظام و این حکومت ذاتا می خواهد همه چیز در اختیارش باشد. این نظام می خواهد همه چیز را به طور صد در صد زیر سلطه خود داشته باشد. اگر یک بخشی از حکومت نخواهد که با آنها باشد همه آن بخش زیر سوال می رود و می گویند که این مورد دارند و جلویش را می گیرند. اگر یک نفر پایش را از گلیم خود درازتر کند- از نظر آن ها - مشکلات زیادی سر راهش قرار می دهند. این ها هرگز با هنر کنار نمی آید، هرگز و هرگز !!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند. باز هم نخواهند آمد. موسیقی هم مانند خیلی از هنرها نمی تواند در خدمت این ها باشد.» شجریان با این اظهارات نشان داد که ابراز نارضایتی او از نظام 37 ساله جمهوری اسلامی ، بهانه ای بیش نبوده و مشکل اصلی او با اساس اسلام به عنوان یک مکتب آسمانی است. شجریان با تصریح به "کنار نیامدن 1400 ساله با هنر" انگشت اتهام را به سمت اسلام می گیرد و پرده از درونیات خود بر می دارد. گویا اسلام ستیزی، یک بیماری واگیردار در جبهه مخالفان جمهوری اسلامی ایران است که به محض خروج از کشور عود می کند! از کفریات گنجی و حقیقت جو و شیرین عبادی و سروش و ... بگیرید تا این اواخر که افضات محمد رضا شجریان هم به آن ها اضافه شد.
خادمی
استاد شجریان از خوانندگان محبوب کشور بودند، مردم ایران خاطرات زیادی ازصدای ایشان به یاد دارند ،کاش استاد وارد کشمکش های سیاسی نمیشدند و هنر را با سیاست درنمی آمیختند. دنیای سیاست با دنیای هنر بسیار متفاوت است.
محسن
اینم عاقبت به خیر نشد سرپیری و معرکه گیری، به جای عکس گرفتن با این زنان فاسد به فکر کفنت باش پیرمرد
المیرا
خادمی جان! این استاد شجریان نبود که وارد سیاست شد ،این سیاسی ها بودند که وارد هنر شدند و صدای این بنده ی خدارو درآوردند. زنده باد ایران و ایرانی
کامران
این آقارو ما خودمون بزرگش کردیم ، حالا واسه ما شاخ شده! بابام میگه تا قبل از انقلاب اصلا حکومت دربار و وزارت فرهنگه اون موقع تحویلش نمیگرفتن . اون موقع حکومت از خواننده های خاصی باسبک خاص دعوت میکرد و ایشون تاقبل از انقلاب کلا منزوی بود . بعد از انقلاب این جمهوری اسلامی بود که خواننده های درباری و کاباره ای مانند گوگوش و داریوش و ازینجور مزخرفات رو با اردنگی بیرون کرد و برای موسیقی سنتی به خصوص آقای شجریان و امثال ایشان اهمیت و ارزش قائل شدند. خودم یادمه که دهه ی 70 چقدر صداوسیما صداشو از رادیو و تلویزیون پخش میکرد . خوب که مطرح شد رفت فرنگ حالا علیه مملکتش مصاحبه میکنه . غیرتم خوب چیزیه
ناشناس در پاسخ به کامران
ااابله
جمشیدی
متاسفانه حرمت استاد در ایران حفظ نشد.
فرحناک
به به به،چشم خانواده ی شهدا روشن . جناب جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی!!درکنار خواننده ی ضد انقلاب و ضد دین . برادر جنتی میخواستم بپرسم که جنابعالی از خانواده ی شهدا یا جامعه ی قاریان قرآن و مداحان اهل بیت هم اینگونه استقبال و بازدید به عمل میارید؟
امیر
آقای جنتی شماوزیرارشادی یا وکیل وسیل شجریان!؟ به نظرم شان وزارت ارشاد بالاتر ازین حرفاست
ناشناس
گومشین همتون
مجید
دوستان به ما ربطی نداره اعمال و زندگی شخصی ایشون پس سرتون تو لاک خودتون باشه زنده باد استاد عزیز محمد رضا شجریان
سلطان پناه
با سلام و احترام. حتماً کتاب تنها راه رسیدن به تکامل و سعادت ابدی و چشیدن لذات واقعی را حتماًتهیه و مطاله نمایید بسیار فوق العاده برای زندگی هم اکنون و آیندۀ تان مهم و البته مفید است. این کتاب فوق العاده مفید و ارزشمند که در پیرامون(مسائل خانوادگی و اجتماعی) است را مطالعه (و به همگان معرفی) نمایید تا طعم لذیذ زندگی را بهتر و بیشتر بچشید. برای مطالعه بهتر و بیشتر به سایت «www.Book.soltanpanah.ir» مراجعه نمایید. با تشکر.
در حاشیه