برترین های مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور” جام کاسپین” مشخص شدند

مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور “جام کاسپین” با شرکت ۶۰ ورزشکار از استانهای کشور به مدت دو روز در نوار ساحلی این منطقه در سه کلاس نوجوانان،بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور، به میزبانی و حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

برترین های مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور” جام کاسپین” مشخص شدند

به گزارش ۸دی نیوز، مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور “جام کاسپین” با شرکت ۶۰ ورزشکار از استانهای کشور به مدت دو روز در نوار ساحلی این منطقه در سه کلاس نوجوانان،بانوان و آقایان از سوی انجمن جت اسکی کشور، به میزبانی و حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

مسابقات بانوان و نوجوانان در روز اول مسابقات و مسابقه آقایان در دو کلاس جت تنفس طبیعی و سوپرشارژ در روز پنجشنبه برگزار شد .

در مسابقات بخش بانوان؛ مینا سلیمان ن‍ژاد از باشگاه ملی پوشان چالوس ، مریم امیری از مازندران و پانته آ خوئینی پور از کیش به ترتیب عنوانهای اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نوجوانان؛ آریا جلیل نژاد مارین اسپرت چابکسر مقام اول و اردلان صفری و سید مهران میرحسینی هر دو از جزیره عرشیا گیلان به ترتیب مقامهای دوم تا سوم را از آن خود کردند.

در کلاس جت تنفس طبیعی آقایان ، بهروز پور محمد از گیلان اول و محسن عظیمی از مازندران دوم شدند

در کلاس سوپرشارژ آقایان ؛ محمد اسدپور از کیش و اشکان عظیمی از مازندران مشترکا به مقام اول رسیدند و محمد زبردست از گیلان دوم و مجید اشرفی به مقام سوم نایل شدند .

مجید فاتحی سرپرست معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری این سازمان در مراسم اختتامیه مسابقات ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای برگزاری این مسابقات ،یکی از ماموریت های معاونت مطبوع خودرا توسعه توریسم ورزشی دانست و اظهار داشت : در سال جاری با حمایت مهندس مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، منطقه آزاد انزلی میزبانی مسابقات کشوری و استانی متعددی را در حوزه ورزشهای دریایی و ساحلی که نقش پررنگی در توسعه گردشگری ورزشی در سطح منطقه دارند را بر عهده داشته است.

در مراسم اختتامیه این مسابقات محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور ،مهربان دبیر و ضیابخش نایب رییس بانوان این فدراسیون ، دکتر شیری دبیر شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد کشور ، بیات دبیر شورای فرهنگ دریا ، معاونین و مدیران سازمان ، ،عفراتی مشاور وزیر ورزش ، سلیانچی رییس انجمن و ابهر نایب رییس بانوان انجمن جت اسکی کشور و همچنین مسئولین ورزشی و مقامات استانی حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه