پایان کار سارق قطعات خودرو در رشت

سارق حرفه ای باطری خودرو ها با ۶ فقره سرقت در شهرستان رشت استان گیلان شناسایی و دستگیر شد.

پایان کار سارق قطعات خودرو  در رشت

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت باطری خودروها در شهر رشت، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده مشخص گردید که سارق یا سارقان با آگاهی از عدم نصب تجهیزات ایمنی در بعضی از خودروها، باطری خودروها را از بدنه خارج و به سرقت برده اند .

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه ماموران با زیر نظر گرفتن مکان هایی که بیشترین سرقت در آن رخ داده به فردی ۳۲ ساله که جلوی یک خودروی پراید حضور داشت مظنون شدند افزود: پس از پرس و جو، وی هدف از حضور خود را خرابی خودرو عنوان نموده و با گفتار ضد و نقیض قصد گمراه نمودن ماموران را داشت، که با استعلام صورت گرفته از پلاک خودرو، مشخص گردید پلاک نصب شده روی خودروی پراید مربوط به یکدستگاه خودرو دیگر و مالک آن نیز شخص دیگری بوده، از این رو متهم به همراه خودروی کشف شده دستگیر شد.

وی افزود: این متهم در اعترافات خود به ۶ فقره سرقت قطعات خودرو، از جمله سرقت باطری خودرو ها اعتراف نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با بیان اینکه برای این سارق حرفه ای، پرونده مقدماتی تشکیل و حسب دستور مقام قضایی به جهت تحقیقات بیشتر و دستگیری مالخر، تحویل پلیس آگاهی استان گردیده، به همشهریان و دارندگان خودرو ها ، توصیه نمود وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی مجهز نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه