چاف و چمخاله نگین شهرستان لنگرود است/به افراد سودجو، اجازه دخالت در امورات شهرستان را نمیدهم

لاهوتی گفت : برخی افراد از شهر یا استان دیگر در این منطقه سکنی کرده اند و برای شهر چاف و چمخاله قصد تصمیم گیری و دخالت در امورات را دارند و بعضا توهین هم شده است که من اجازه چنین کاری به آنها نمی دهم.

چاف و چمخاله نگین شهرستان لنگرود است/به افراد سودجو، اجازه دخالت در امورات شهرستان را نمیدهم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگرنیوز، مهرداد لاهوتی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار چاف و چمخاله که در هتل شالیزار برگزار شد گفت : اقداماتی که افراد به عنوان مسئول و در راستای کاری خود انجام میدهند از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند و مسئولان باید متوجه باشند تا از سستی در کارها بپرهیزند.

نماینده شهرستان لنگرود با بیان اینکه اولین هتل پنج ستاره در چاف و چمخاله قرار دارد، اظهار کرد : این در حالی است که در دیگر شهرستان های استان گیلان قدمت هتل ها به بیش از چندین دهه میرسد و در چند سال اخیر شاهد رشد هتل سازی و گردشگری در چاف و چمخاله هستیم.

وی با بیان اینکه شهردار چاف و چمخاله در ساخت و ساز ها نظارت بیشتری کند و براساسا اصول و صحیح ساختمان ها بنا شود تصریح کرد : در کنار سوالحل چاف و چمخاله ساختمان ها با ناهایی کوچک و زشت احداث یم شود که از نگاه بصری مناسب نیست و شهرداری با توجه به پتاسنیل گردشگری که در منطقه موجود است نباید مشکل مالی داشته باشد.

لاهوتی با اشاره به حاشیه سازی برخی اشخاص در منطقه،‌ اضافه کرد : برخی افراد از شهر یا استان دیگر در این منطقه سکنی کرده اند و برای شهر چاف و چمخاله قصد تصمیم گیری و دخالت در امورات را دارند و بعضا توهین هم شده است که من اجازه چنین کاری به آنها نمی دهم و از مسئولین امنیتی نیز میخواهم که با افراد سودجو برخورد کند.

نماینده مردم لنگرودبا بیان اینکه چاف و چمخاله نگین شهرستان لنگرود است، گفت : اتصال جاده رودسر به چمخاله باعث توسعه بیشتر و رفت و آمد بیشتر مسافران و گردشگران به این منطقه می شود و با توجه به استعداد بالایی که در چاف و چمخاله موجود است حتی کاشت درختان نیز باید مورد کارشناسی دقیق قرار گیرند.

وی اشاره به اینکه دولت روحانی،‌دولت عاقلی است و با شجاعت و قدرت در حال خدمت به کشور و مردم است. اضافه کرد :مردم در فقر و تنگدستی زندگی میکنند و با احداث تله کابین و منطقه گردشگری در لنگرود،‌ احداث شهرک صنعتی فتیده،‌ بندر چمخاله و دیگر پرو‍ه های گردشگری شاهد اشتغال جوانان خواهیم بود.

 

1 (1) 1 (2)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه