حسن‌خواه بخشدار بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه شد+سوابق و تصاویر معارفه

طی حکمی از سوی رحمان فضلی وزیر کشور و به پیشنهاد فرماندار آستانه‌اشرفیه و تأیید استاندار گیلان محمد حسن‌خواه به عنوان بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه منصوب شد.

حسن‌خواه بخشدار بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه شد+سوابق و تصاویر معارفه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان خبر، فرماندار آستانه‌اشرفیه ظهر امروز با اهدای لوح و تقدیر از تلاش‌های فرامرز مصطفوی بخشدار سابق بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه، محمد حسن‌خواه را با حفظ  سمت مسئول سیاسی فرمانداری به‌عنوان بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه معارفه کرد.

حسین اسماعیلیان حمایت خود از بخشداران در راستای قانون دانست و اظهار کرد: امیدوارم که در سایه همدلی و همراهی شاهد خدمات بهتری برای مردم شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه همدلی در بین مدیران و مسئولین سرمایه‌ای برای شهرستان محسوب می‌شود افزود: در سایه همدلی موجود شاهد ارتقی جایگاه آقای مصطفوی بودیم.

IMG_9036

محمد حسن‌خواه بخشدار آستانه‌اشرفیه در مراسم معارفه خود با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی نظام دولت خواهم کرد افزود: امیدوارم زمانی که این سمت را به فرد جدیدی تحویل می‌دهم خدا و خلق خدا از بنده راضی باشند.

IMG_9024

بخشدار سابق آستانه‌اشرفیه نیز در مراسم تودیع خود با بیان اینکه ما باید بپذیریم که کار عمرانی در شهرستان ماحصل همت جمعی مدیران و مسئولان شهرستان است تصریح کرد: تلاش‌های نماینده برای جذب اعتبارات و پیگیری‌های فرماندار برای جذب اعتبارات نقش بسزایی در توسعه شهرستان دارد.

فرامرز مصطفوی دهیاران و شوراهای اسلامی را سربازان واقعی بخشداری مرکزی دانست و افزود: اگر کاری در شهرستان انجام‌گرفته به‌صورت یک مجموعه‌ای بود که هر یک از ادارات در این مجموعه دخیل بودند.

وی درپایان از حمایت‌های فرماندار آستانه‌اشرفیه درزمان تصدی مسئولیت خویش تقدیر کرد.

گفتنی است فرامرز مصطفوی صبح امروز به عنوان معاون عمرانی فرمانداری لنگرود منصوب شد.

محمد حسن‌خواه دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است که از سال ۱۳۸۳ در فرمانداری آستانه‌اشرفیه مشغول به خدمت بوده که طی این مدت در سمت کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و امور عمرانی، امور مربوط به حراست و دبیرخانه محرمانه، و کارشناس مسئول امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستانه‌اشرفیه تا زمان انتصاب وی به بخشدار مرکزی فعالیت کرده است.

IMG_8989 IMG_9021 IMG_9014 IMG_9004 IMG_9002

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه