اختصاص ۷ هکتار زمین برای ساخت استادیوم ورزشی فومن

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت هکتار زمین در جاده ماسوله برای ساخت استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری فومن در اختیار دولت قرار گرفته است.

اختصاص ۷ هکتار زمین برای ساخت استادیوم ورزشی فومن

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از فومن، ناصر عاشوری در جمع ورزشکاران این شهرستان با اشاره به اینکه انسان با تلاش به اهدافش می‌رسد، اظهار کرد: نداشته‌ها باید نقد و داشته‌ها حفظ شوند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها موجب کاهش بودجه عمرانی در کشور شده بود، افزود: استخر شنای فعلی فومن دومین استخر گیلان است که در نخستین دوره نمایندگی بنده ساخته شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بازسازی استخر شنای فومن خبر داد و گفت: سالن یک‌هزار نفری خطیب‌گوراب فومن نیز ساخته می‌شود.

وی اعتبارات غیر دولتی را ناکافی دانست و افزود: ۷ هکتار زمین در جاده ماسوله برای ساخت استادیوم ورزشی فومن ۱۵ هزار نفری در اختیار دولت قرار گرفته است.

عاشوری با تصریح براینکه این مجموعه ورزشی با حمایت یک خبر فومنی ساخته می‌شود، گفت: این مجموعه ورزشی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خیران مجموعه‌های ورزشی ادامه داد: یکی از خیران تمام بناهای ساخته شده خیریه خود را به نام دولت جمهوری اسلامی سند زده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از همکاری با دهیاران برای توسعه ورزش شهرستان خبر داد و تصریح کرد: زمین‌های ورزشی روستاها باید دارای شناسنامه شوند.

ضرورت مشارکت مردم در تامین منابع ورزش

فرماندار فومن نیز در ادامه نشست مذکور با اشاره به اینکه ورزشکاران سردمداران ایجاد سلامت در جامعه هستند، اظهار کرد: توسعه ورزش امر ضروری است.

میرشمس مومنی‌زاده، حمایت از ورزش شهرستان را وظیفه خود دانست و گفت: سرانه ورزش و مکان‌های ورزشی نیازمند توسعه بیشتری هستند.

وی تامین منابع لازم برای ورزش را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در توسعه ورزش این امر را تسریع می‌دهد.

فرماندار فومن نشست با ورزشکاران را نشانه وجود اراده برای سازندگی بدنه ورزش فومن دانست و یادآور شد: هیچ مسئولی به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند.

وی فراگیری درس اخلاق از پهلوانان را مورد تاکید ورزشکاران قرار داد و متذکر شد: دید آرمان‌گرایانه مشکلی را برطرف نمی‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه