همه باهم برای لاله های تالابی/ تصاویر

جشنواره لاله های تالابی به منظور اهمیت بیشتر به محیط زیست این شهرستان و آشنایی بیشتر مردم با بناهای تاریخی برگزار می گردد.

همه باهم برای لاله های تالابی/ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی جشنواره لاله های تالابی به منظور اهمیت بیشتر به محیط زیست این شهرستان و آشنایی بیشتر مردم با بناهای تاریخی برگزار می گردد.

این جشنواره بخشهای جذابی را برای مردم و مسافران به این شهر گردشگر پذیر در نظر دارد که از جمله آنها می توان به تور انزلی گردی ، بازدید از مناره ۲۰۰ ساله ،آرامستان لهستانی و سایر بخشهایی که تا کنون عموم مردم نتوانسته اند از آن دیدار نمایند اشاره نمود.
همچنین در این جشنواره نخستین نمایشگاه عکس لاله های تالابی از سه شنبه شش مرداد ۹۴ تا پنج شنبه هشت مرداد در کنار پل قدیمی غازیان برپا می شود.

هم اکنون در فضای مجازی گروه هایی جهت هم اندیشی کارگروه جشنواره با مردم تشکیل یافته و دست اندرکاران جشنواره نیز در تللاشند تا با نقاشی های دیواری و رنگ آمیزی های محیطی و نصب پرچمهای جشنواره در سرتاسر بندرانزلی این شهر را آماده برگزاری این جشنواره نمایند.

حال می توان گفت به نظر می رسد برای اولین بار مسوولین و مردم انزلی جهت یک کار فرهنگی بزرگ و جلوگیری از نابودی محیط زیست گامی بزرگ برداشته و همه باهم برای حفظ نعمت های الهی تلاش می نمایند.

مکان و تاریخ برگزاری جشنواره:

ششم تا هشتم مردادماه،

.

مکان: بندرانزلی، پل قدیمی غازیان

.

مراسم اختتامیه: هشتم مردادماه ساعت ۲۱

در اینجا می توانید تصاویری آماده سازی شهر برای این جشنواره را مشاهده نمایید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه