نوار ساحلی در کنترل و نظارت کامل پلیس تالش است

فرمانده انتظامی شهرستان تالش استان گیلان گفت: نوار ساحلی در کنترل و نظارت کامل پلیس تالش است.

نوار ساحلی در کنترل و نظارت کامل پلیس تالش است

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ عباس اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان تالش در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پلیس با شروع فصل گرما و استقرار طرح های دریا نظارت و کنترل خود را بر نوار ساحلی دو چندان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش افزود: شهرستان تالش بابرخورداری از حدود ۹۴کیلومتر نوار ساحلی مستعد ترین شهرستان استان گیلان در زمینه بهره برداری از دریا و ورود گردشگران از اقصی نقاط ایران اسلامی است که وظیفه پلیس را سنگین تر می کند.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه در سواحل شهرستان تالش ۷طرح سالم سازی دریا در تابستان ۹۴ برای استفاده از مسافران و گردشگران وجود دارد بیان داشت: طرح های گیسوم بخش اسالم و قروق دهستان جوکندان از طرح های مصوب و طرح های تکی تازه آباد آلالان چوبر اکبرمحله لیسار و حویق از طرح های غیر مصوب و فعال در سه ماهه تابستان هستند.

وی ضمن تاکید بر نظارت بیش از پیش پلیس در تمامی ابعاد بر طرح های سالم سازی دریا نسبت به سنوات گذشته افزود: نیروی انتظامی با استقرار نیروی ثابت در طرح های مصوب و استفاده از همیاران پلیس و پلیس افتخاری سعی در حفظ امنیت سواحل و کنترل و نظارت بر آن دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روزی بر سواحل نظارت و کنترل دارد از گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید و حضور در سواحل و طرح های زیبای تالش را دارند خواست تا ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و حفظ شان آن نسبت به رعایت مسائل پیشگیرانه از سرقت رعایت حقوق دیگران، نگهداری و پاسداشت طبیعت و دست آخر همکاری با پلیس در مدت مسافرت خود اهتمام ورزند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه