دستگیری سارق عابر بانک در بندرانزلی

فردی که با سوءاستفاده از غفلت دوست خود و ربودن عابربانکش۵ملیون و ۵۰۰هزار ریال از حساب وی سرقت کرده بود توسط پلیس شهرستان بندر انزلی استان گیلان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق عابر بانک در بندرانزلی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه خبری  افق انزلی ، فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با اعلام این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی این فرماندهی مراجعه و از سرقت ۵ملیون و ۵۰۰هزار ریال  از حسابش خبر داد.

در تحقیقات به عمل آمده از مالباخته مشخص شد در پی مفقود شدن کارت برای مسدود کردن حساب خود به بانک مراجعه  با کسر ۵میلیون و ۵۰۰هزار ریال از حسابش مواجه می شود.که مبلغ ۲میلیون ریال از طریق عابر بانک و ۳میلیون و۵۰۰ریال از کارت خوان یک سوپر مارکت که فاقد دوربین مدار بسته بود برداشت شده بود.

سرهنگ هرمز عشقی افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با کسب این خبر جستجوهای خود را برای شناسایی سارق آغاز می کنند.

پلیس با بازبینی دوربین های مداربسته عابر بانک و یک سری تحقیقات فنی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

این سارق ۲۸ساله که دوست  مابلاخته بود دارای شش فقره سابقه کیفری برداشت از عابر بانک ها بوده است و در مواجهه با ادله پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار داشت از  غفلت دوستش استفاده و با پی بردن به رمز, عابربانک وی را ربوده و ازمبلغ برداشتی برای تامین مخارجش استفاده کرده است.

سرهنگ عشقی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد:رمز عابر بانک از جمله اطلاعات شخصی افراد است و نگهداری کارت عابربانک و رمز آن در کنار یکدیگر و یا بازگو نمودن رمز کارت عابر بانک فرصت بسیار خوبی را در اختیار افراد سودجو قرار می دهد تا به مقاصد مجرمانه خود برسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه