سید مظلومی که با دروغها از همیشه مظلوم تر است

کسانی که نان شهدا و شهادت را می خورند و خود را به سرعت در مراسمات افتتاح، عزا و عروسی و جشن تولد دولت و … می رسانند، نه تنها در این مراسم نبودند بلکه حامیانشان، مراسم مردمی بزرگداشت را به باد تمسخر گرفتند.

سید مظلومی که با دروغها از همیشه مظلوم تر است
پیامبر صلى الله علیه و آله:

آیَهُ المُنافِقِ ثَلاثٌ: اِذا حَدَثَ کَذِبَ وَ اِذا وَعَدَ اَخلَفَ وَ اِذا اؤتُمِنَ خانَ؛

نشان منافق سه چیز است: ۱ – سخن به دروغ بگوید . ۲ – از وعده تخلف کند .۳ – در امانت خیانت نماید .

به گزارش سرویس یادداشت ۸دی نیوز، امیررضا شاهدی نوشت:

یادم می آید پدرم می گفت پسر جان دروغ نگو که دروغ مادر همه گناهان است. آن روزها که کم سن و سال بودم نمیفهمیدم که مادر گناهان یعنی چه، ولی وقتی اندکی بزرگتر شدم به خوبی معنی این جمله را فهمیدم “پسر جان دروغ مادر گناهان است”. من که یادم نمی آید ولی حتما دایی جانم یادش است که بزرگترین مظلومیت شهید والا مقام دکتر بهشتی دروغهایی بود که به او می بستند و امروز هم جای تعجب نیست که ادامه آن مظلومیت وجود داشته باشد. زیرا دار و دسته همان هایی که شهید مظلوم را به نسبت ها و تهمت ها آراسته بودند هنوز هم حضور دارند وچه حضور فعالی!

برای من که در مراسم بزگداشت شهید دکتر بهشتی و در جوار مزار متبرک شهدای گمنام حضور داشتم بسیار سخت بود که ببینم کسانی که نان شهدا و شهادت را می خورند و خود را به سرعت در مراسمات افتتاح، عزا و عروسی و جشن تولد دولت و … می رسانند، نه تنها در این مراسم نبودند بلکه حامیانشان، مراسم مردمی بزرگداشت را به باد تمسخر گرفتند و به بهانه تکریم این شهید، برنامه اش را ناجوانمردانه به باد الطاف خود نواختند.

باری اولین بار یک جوان متعهد با هزینه های فراوانی که به صورت شخصی متقبل شد برای یک شهید بزرگوار گیلانی در حادثه انفجار ۷ تیر کتابی را منتشر نمود که متاسفانه مورد استهزا و تمسخر متولیان کتاب و کتاب خوانی قرار گرفت و البته همان طور که در تاریخ ثبت است راه و رسم مغول ها سوزاندن کتاب هاست.

بهشتی عزیز شهید شد و با شهادتش جاودانه ماند و صد البته که راه شهادت راه جاودانگی است و باکی نیست از تمسخر تمسخر کنندگان.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید
بزرگداشت بسیار شعیفی بود حق شهید بهشتی برگزاری چنین مراسم بی حالی نیست
جوادی
اینکه بعد از 34 سال یه محقق بره مطالبی از شهید عضدی جمع اوری کنه کاری پسندیده است.جای تاسف مدیر کل یک شب [...] که با رانت [...] مدیر کل شده بجای اینکه حمایت کنه تخریب میکنه. مرا به خیر تو حاجت نیست شر مرسان
سید
جوسازی بیخود نکنید مطلب نوشته شده شما کاملا سفسطه و کینه جویانه است
در حاشیه