کم آبی در بخشی از مزارع کشاورزی با مدیریت صحیح جبران می شود

بخشدار مرکزی انزلی به منظور مشاهده چگونگی روند آبرسانی به مزارع کشاورزی در روستاهای انزلی ،از مزارع کشاورزی روستاهای غرب این شهرستان بازدید نمود.

کم آبی در بخشی از مزارع کشاورزی با مدیریت صحیح جبران می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی، بخشدار مرکزی انزلی به منظور مشاهده چگونگی روند آبرسانی به مزارع کشاورزی در روستاهای انزلی ،از مزارع کشاورزی روستاهای غرب این شهرستان بازدید نمود.

وی در همین خصوص گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچگونه خشکسالی در مزارع کشاورزی بندرانزلی وجود نداشته ،اما به دلیل وجود کم آبی در پاره ای از زمینها به مدیرت صحیح جهت مصرف بهینه آب نیازمندیم.

وی افزود: خوشبختانه محصولات زراعی خوبی درحال رشد است که امیدواریم بتوانیم با مدیریت صحیح آب تا پایان دوره آبیاری این محصولات را به ثمر برسانیم.

عاشوری گفت: با توجه به زیرساختهای مناسبی  که با حمایت نماینده شهرستان ،فرماندار ،اداره جهاد کشاورزی و مسوولین استانی صورت پذیرفت موجبات مرتفع شدن بسیاری از نگرانی های کشاورزان را فراهم گردید.

وی در پایان افزود: لازم به ذکر است که بخش مرکزی انزلی دارای ۷۰۲۰ هکتار اراضی کشاورزی است که ۵۰۲۰ هکتار از آن به کشت برنج و ۲۰۰۰ هکتار نیز به باغ کشت صیفی جات اختصاص دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه