دست رد پلیس “تالش” بر رشوه ۱۳ میلیونی

ماموران در حین انتقال متهم، با پیشنهاد رشوه ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی جهت رهایی از از اعمال قانون و چشم پوشی از بزه انتسابی مواجه شدند .

دست رد پلیس “تالش” بر رشوه ۱۳ میلیونی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر ،سرهنگ”مهرداد مهرگان”جانشین فرماندهی انتظامی پلیس گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان تالش در گشت زنی فردی را دستگیر کردند که شرب خمر نموده و در بازرسی بدنی از وی نیز مقداری مواد مخدر کشف کردند.

جانشین انتظامی گیلان افزود: ماموران در حین انتقال متهم، با پیشنهاد رشوه ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی جهت رهایی از از اعمال قانون و چشم پوشی از بزه انتسابی مواجه شدند.

سرهنگ مهرگان بیان داشت: گروهبانیکم عباس حسینی که سراکیپی گشت پلیس را برعهده داشت از دریافت رشوه امتناع نموده و با صحت عمل، موضوع پرداخت رشوه را در حضورگروهبانیکم محمد فرید و گروهبانیکم محمد سجادپور صورتجلسه و ضمیمه پرونده این متهم می نماید.

به گفته وی، متهم با صورتجلسه رد رشوه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
منتقد
اخه مقداری مواد مخدر که اونم تو جیبش بوده.یقینا مقدار ناچیزی بود چون اگر زیاد بود اعلام میکردند .چرا باید سیزده ملیون و نیم رشوه بده؟ مگه چیمیکنن باش؟میره میبینن معتاده میفرستن کمپ ازهشت دی نیوز انتظاره خبری بالاتری میره
در حاشیه