کلیپ « از خون جوانان وطن … » با صدای علیرضا قربانی+ مشاهده و دانلود

کلیپ «از خون جوانان وطن»، بر روی ترانه‌ای از «علیرضا قربانی» با همین نام ساخته شده که در واقع همان تیتراژ سریال «آخرین روزهای زمستان» است که با یک تنظیم جدید، در قالب ویدئو کلیپ عرضه شده است.

کلیپ « از خون جوانان وطن … » با صدای علیرضا قربانی+ مشاهده و دانلود

به گزارش هشت دی نیوز، این روزها فضای رسانه‌ای کشور به شدت تحت تأثیر بازگشت پیکر پاک ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ است. برخی از نحوه مظلومانه شهادت آنها می‌گویند، عده‌ای این ماجرا را دستمایه عقده گشایی‌های سیاسی قرار داده‌اند و کثیری هم این ماجرا را تبدیل به محملی برای ذکر رشادت‌های این فرزندان دلاور ایران زمین کرده‌اند. اما فارغ از کیفیت مواضع، بازگشت این شهدا بیش از همیشه، فضای رسانه‌ای و به خصوص فضای شبکه‌های مجازی را تحت تأثیر خود قرار داده است. چه آنکه همزمانی این ورود با سالروز فتح خرمشهر، بر دامنه دار شدن بحث‌ها افزوده است.

به گزارش رجانیوز، در چنین شرایطی، «محمدحسین مهدویان» -خالق اثر تحسین شده‌ی «آخرین روزهای زمستان» ویژه‌ی زندگی شهید حسن باقری- که از مدتی پیش در پی ساخت کلیپی به مناسبت سوم خرداد ماه، سالروز حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر به سفارش سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج بود، در اقدامی هوشمندانه این اثر را با توجه موج اخیر بحث‌های مربوط به شهدای غواص، کمی زودتر از موعد در شبکه‌های اجتماعیمنتشر کرد که با استقبال مناسبی هم در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

کلیپ «از خون جوانان وطن»، بر روی ترانه‌ای از «علیرضا قربانی» با همین نام ساخته شده که در واقع همان تیتراژ سریال «آخرین روزهای زمستان» است که با یک تنظیم جدید، در قالب ویدئو کلیپ عرضه شده است. «مهدویان» در گفتگو با مهر، پیرامون این کار اظهار داشت: «این کار پروداکشن سختی داشت و تعداد زیادی هنرور در آن بودند و کار شلوغی به حساب می‌آمد. بنابراین گرچه پنج دقیقه زمان دارد اما کار پرحجمی است و ما از بازیگران تئاتر استفاده کرده‌ایم. حدود ۱۰، ۱۲ نفر از بازیگران تئاترحضور موثری در کار ما دارند. جالب اینکه مهدی زمین‌پرداز بازیگر نقش شهید باقری هم یک نقش یکی دو ثانیه‌ای در کار بازی کرده است.»

این کلیپ قرار است از تمام شبکه‌های تلویزیون نمایش داده شود. اما پیش از آن، شما می‌توانید این ویدئو را زودتر در رجانیوز تماشا کنید:

 

Video Player

از خون جوانان وطن لاله دمیده.mp۴ | دانلود فیلم 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه