مخالفت جمعی از فرهنگیان و اولیاء دانش اموزان با تصمیم نماینده فومن!

عاشوری در جمع اولیاء دانش اموزان مدرسه توحید فومن گفت : با تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش مدرسه توحید برای مدت کوتاهی به دانشکده گردشگری تبدیل خواهد شد.

مخالفت جمعی از فرهنگیان و اولیاء دانش اموزان با تصمیم نماینده فومن!

به گزارش بهجت نیوز ؛ فروردین ماه امسال بود که نماینده مردم فومن و شفت در نشستی با حضور اصحاب رسانه از پیگیرهای لازم برای مجوز دانشکده گردشگری فومن خبر داد.وی با بیان اینکه دانشکده در زمینی به مساحت هفت هکتار به نام دانشگاه گیلان سند زده شد، خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار بابت محصور کردن آن اختصاص داده شده است.به گفته وی این دانشکده زیر نظر دانشگاه گیلان اداره خواهد شد و از مهر ماه در ۴ رشته مقطع کارشناسی و ۲ رشته مقطع کارشناسی ارشد گردشگری دانشجو می پذیرد.

حال ظاهرا مجوزهای لازم برای شروع بکار این مدرسه صادر شده است و شورای عالی آموزش و پرورش تصمیم گرفته تا مدرسه توحید برای مدت کوتاهی به آموزش عالی داده شود تا ساختمان دانشکده در زمینی به مساحت ۷ کیلومتر مربع در جاده ماسوله احداث شود.

اعلام این خبر توسط نماینده مردم فومن در جمع اولیاء دانش آموزان این مدرسه کافی بود تا حواشی جدید برای شهرستان ایجاد شود.

ظاهرا اولیاء دانش آموزان از این تصمیم خودسرانه ای که توسط مسئولین گرفته شده ناراضی اند و موافق انتقال مدرسه توحید به محل دبیرستان شهید تیغ نورد نیستند.

اولیاء یکی از این دانش آموزان در گفتگو با بهجت نیوز با اعلام نارضایتی کامل از اتفاق صورت گرفته گفت : متاسفانه آقای عاشوری در جلسه ای که فرماندار و معاون ایشان و سایر مسئولین بودند به ما گفتند که تمام کارها انجام شده و باید این اتفاق صورت بگیرد.

این اولیا که نخواست نامش منتشر شود ادامه داد : انتقال مدرسه توحید به محل دبیرستان شهید تیغ نورد اصلا به نفع دانش آموزان دوره متوسطه نیست زیرا خیابانی که دبیرستان تیغ نورد در آنجا قرار دارد بسیار خطرناک و حادثه آفرین است.

اولیاء دیگری در گفتگو با بهجت نیوز با اعلام دوباره سخنان پیشین ، افزود : هزینه های زیادی که باید برای سرویس فرزندانمان جهت رفت و آمد به مکان جدید بکنیم اصلا توجیه پذیر نیست.

وی با بیان اینکه مشکل مهم دیگری که وجود دارد امکانات بسیار پایین و محدود دبیرستان تیغ نورد است ، گفت : محل ساختمان مدرسه شهید تیغ نورد بسیار قدیمی و به نوعی مخروبه است و همین مسئله باعث میشود تا دانش آموزان دچار نوعی افسردگی در این محل شوند.

در همین حال علی زحمتکش معاون اموزشی مدرسه متوسطه توحید در تماسی با ما گفت : تصمیم گرفته شده در خصوص دانش اموزان مدرسه توحید نوعی اجحاف در حق این فرزندان است.

وی با بیان اینکه مخالف پیشرفت شهر و احداث دانشکده جدید در شهر نیستیم ، تصریح کرد : از اینکه یک دانشکده جدید در حال احداث در شهرمان است بسیار خوشحالیم اما این مسائل نباید باعث اسباب زحمت و مشکل برای مردم شود.

زحمتش گفت : دانشگاه اگر قرار باشد در ورودی شهر قرار بگیرد مشکل‌ساز خواهد شد زیرا ورودی شهر نباید محل پارکینگ خودروهای دانشجویان و اساتید باشد.

وی ادامه داد : از مشکلات طرح پیشنهادی این است که اولا دانش اموزان باید دو سری ماشین برای رسیدن به مقصد سوار شوند ؛ دوما ساختمان مدرسه شهید تیغ نورد قدیمی است طوریکه پدرانمان در آن درس میخواندند و سوما جاده منتهی به این مدرسه مطمئنا خطرساز خواهد شد.

وی در پایان گفت : ما به جد پیگیر این مسئله خواهیم بود و امیدواریم که مسئولین شهرستان به فکر این معضل پیش آمده باشند.

( اولیاء دانش آموزان در حال صحبت با فرماندار فومن در خصوص معضل پیش آمده )

گفتنی است که ، این صحبت ها و اعلام خطر اولیاء دانش آموزان باعث شد تا فرهنگیان شهرستان فومن انتقادات خود را نسبت به این موارد در شبکه های اجتماعی عنوان کنند.در هر صورت مسئله‌ای که باید مسئولین شهرستان مد نظر داشته باشند این است که مشکلات مطروحه واقعا جدی و باعث نگرانی شهروندان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خوب نزدیک انتخابات دیگه آقای عاشوری هم باید یک کاری برای خودشان بکنندوالادوباره نماینده نمیشنداین اتفاقات که چیز تازه ای نیست همه دوره ها پیش میاد
در حاشیه