ماجرای رقص پای یک حزب در گیلان/ خزان زودرس در بهار مدیریت ارشد گیلان؟!

با شتاب به گیلان آمد آقای موثر «مثلث طلایی»یک حزب ، سراسیمه یه ملاقاتی ترتیب داد و در آن از جابجایی شتابزده مدیر ارشد استان سخن گفت.

ماجرای رقص پای یک حزب در گیلان/ خزان زودرس در بهار مدیریت ارشد گیلان؟!

به گزارش هشت دی نیوز، بسته سیخونکی شنیده های این هفته احرارگیل  از انتصاب تامل برانگیز فرد حادثه ساز گیلان تا تاخت چهارنعل اسب های زین شده ی ۴ استاندار سابق برای رسیدن به بهارستان و مابقی اتفاقات سفر پر خیر و برکت پمپاژکننده  پول دولت به گیلان  برای شما نقل حدیث ها  دارد، بشنوید:

… ماجرای رقص پای یک حزب در گیلان

۹۵۸۰

گیلمردان پیر ما می گفتند هرگاه یهو دیدی گرما بیش از حد شده و باد گرم با سرعت قابل توجه ای وزیدن میگیره (گرمش باد!) بدان که پشت سرش باران و سوز سرماست و بقول ضرب المثل شرق گیلانی ها که میگه: «گرمش باد هچی هچی خو پئرقبرسر نینه»(باد گرم الکی الکی سرقبر پدرش هم نمیره- حتماً فتنه ای زیر سر داره – یه جاهایی را حتماً تخریب میکنه!)

… ماجرای رقص پای یک حزب در گیلان و نشست هایش با برخی بزرگان ، شکل گیری «مثلث طلایی» این حزب  در گیلان درسال ۹۴  (که ما در بسته شنیده های گذشته ازآن بعنوان رقص پای حزب یادکردیم)؛ قصه تامل برانگیز «پمپاژپول و خون یارگیلانی دولت نشین ما» که یکی از بزرگان عنوان نمود ، داستان اینکه دیروز نزد آقای رییس جمهور «ذکر خیر ایشان» شد(ذکر خیرنوبخت از یکی از نمایندگان گیلان درروز تجلیل از معلمان)  و سکوت معنادار این «حنجره ملت» برابر انتصاب حامیان پر وپا قرص فتنه در مدیرت ارشد گیلان و… همه و همه اثبات قضیه و گفته پیران شرق گیلان را می کند(گرمش باد و تخریب هایش) که مهمترین اش انتصاب فرد معلوم الحال حزب نوبخت در جنبره قدرت و مرکز پمپاژ پول در گیلان بود.

… دیدی اخیراً به چندتا شهر محله گردی رفت و پوسته فریب پوشید و چه طوری ولایت ولایت می کرد؟ آه آه ! خود ولایت مدارها هم شرمنده این الفاظ می شدند! بعضی ها برای رسیدن به دنیاشون چگونه پوسته فریب می پوشند؟!

همین هفته قبل نوشتیم که پمپاژپول چه سرها که خم نمی کند و چه دهانها را که نمی بندد… حالا دیگه چشم امید امت حزب الله به خطبه ها دوخته شده تا ببینم سر این انتصاب به پست حساس دولتی آیا فریادی،بانگی آخه نهیبی حتی شده نفس گرمی بلند می شود ؟! یا نه مثل گذشته این برخی اصولگراهای ضد…. هستند که امنیت و آرامش جامعه را برهم می زنند ؟! و یانه همچنان باید……

… و یا شاید اینباربرخلاف سنت ها، آداب و رسوم نقل شده، باد گرم و طوفان سخت برسر قبر پدر خود برای سرکشی رفت!! و رفت!!… گرفتی مطلبو؟! / دود اگربالا نشیند کسرشأن شعله نیست…

… بدار یه مینه جلوتر بشیم!

cg_3d_46_20091019_1660307613

…زنگ زد و با عصبانیت و ناراحتی گفت: یعنی توی این گیلان همه مرده اند و قحط الرجال شده یه نفر نیست جلوی اینهمه دهن کجی های آقای…. رابگیره؟! اینهمه حضرت آقا برعدم افراد مسئله دار و حامیان فتنه ۸۸ در مسندها گفتند و… روز روشن فتنه گر سال۸۸ را مسئولیت استانی دادند؟!و…و… به این آقای بقول شما پمپاژکننده پول چه می دانم…داره تو گیلان انجام میده نباید یه کسی چیزی بگه و…

گفتم: چرا داغ کردی اخوی! از محضرتون عذرخواهی می کنم اگه یه معتادی برای رفع حاجت اش جنس بخواهد نزد اهل مسجد و منبر میره یا نزد قاچاقچی هاو…؟ بله؟!

خب اون بنده خدا هم اومده هم جنس خودشو آورده گذاشته مسئول فلان مدیر ارشد گیلان…. اونا به دنبال نیروهای ارزشی و حزب اللهی نبودن که…

جان؟

حاج آقا؟!

امی حاج آقا ایشون کوتومه خراباکو!! بدار یه مینه جلوتر بشیم!

ترجمه: حاج آقای ما بموقعه خیمه اینا رو خراب خواهد کرد،بذار یه کم جلوتر بریم!

به شهدا بگویید حالا شما بیایید این ور!!

۲۱۰

گفت: خیلی ناراحت بعد جلسه در یه جمعی نشسته بودیم از قدرت طلبی بزرگان گیلان و نادیده گرفتن ارزشهای انقلاب توسط خیلی ها می نالیدم . گفتم و گفتم تا رسیدم به این جمله که ،گفتم : اینکه میگن« شهدا شرمنده ایم»  را قبول ندارم!!

شهدا را یه هفته بیارین این ور (این دنیا)سرجای ما بنشانند ببینن آنها با این پمپاژها ، خط قرمزی های ساختگی، انتصاب فتنه گران، اوج گیری فحشا در عالم سکوت مسئولان و….چه می کنند!!

می گفت: روز هزار باز دارن به ما جام زهر می خورانند بدون اینکه قدرت تکلمی باقی مانده باشه و…!!!

«فکت شیت» دلواپسی های آقای نماینده!

download

فکر کرد مناظره ی تخصصی دلواپسی مثل حضور رانتی (در روز سفر رییس جمهور به گیلان ) در سیمای مرکز گیلانه که ۴ساعت آنرا اجاره کنه و با گویش های گیلکی و فارسی دری و …  برسر داده های خود پرسه بزنه !

طرف می خواست دوپلو بزنه! هم پاره ای ازمخاطبین خود را همچان در گمراهی نگه داره که مردمی است و از سبد ملت برداشت و امرار و معاش میکنه!! و هم خواست به رفقا و دولتمردان اطمینان بده که در خلوت و در بزنگاهها با شما هستم!!.

یعنی هم می خواست بگه انما «نحن مصلحون » و هم می خواست در خلوت به رفقا بگه«انا معکم» میگم آیات ابتدایی سوره بقره (۷تا۱۵) وقتی آدم در دنیا مصادیق شو پیدا می کنه ؛ چه بیشتر به دل آدم میشینه ها؛نه؟!

طرف وقتی کم آورد و خواست باخت های خود و رفقای مسند نشین شو یه جورایی پوشش بده چه یه راست رفت سراغ باخت های دوران طلایی جنگ !!! یعنی خواست اقدامات بی ریا و خالصانه رزمندگان و شهدای جنگ را با نان به نرخ روز خوران و سیاسیون یکی کنه که دست برقضا سوتی شد و دست اش بیشتر رو شد.گفت: در دوران جنگ هم در برخی عملیات‌ها شکست خوردیم!!!!

یکی دو جا خیلی مشتش وا شد . یکی اینکه نا دانسته و بدون هماهنگی موضوع عدم صدور فکت شیت ها را پافشاری کرد درحالی که روحانی و صالحی و ظریف خلاف این عقیده را اعلام کرده اند، دیگری اینکه گفت از دستاورهای توافق این است کاری که عراق  ۱۲سال نتوانست خود را از ذیل ماده ۷شورای امنیت خارج کنه  رفقا انجام دادند!! در حالی که نه آمریکایی ها و نه ایرانی ها (موافقین و مخالفین) این موضوع را تایید نکردند حالا طرف از کجا به این مهم رسید … بماند!

میگیم طرف جان! زیادی شیفته رسانه ای شدن گاهی این درد سرها رو داره دیگه….

اسب زین شده ی  ۴ استاندار برای انتخابات گیلان!!

۲ik8b61

حالا که دور دور انتخاباته و کم کم اعضای تیم ها دارند معرفی میشن بد ندیدیم که ماهم یکی دو تا ازشنیده های خود را در اختیار مخاطبین خوب خودمون قراردهیم. و آن اینکه….این ۴استاندار اسب خودشون زین کرده اند چهارنعل به سوی انتخابات:

آقای«ع.ص» برای شهرستانهای لنگرود یا رشت آقای«ر.ق. چ.» برای شهرستانهای رودسر یا رشت آقای «ک.ه» برای شهرستانهای رشت یا آستارا و آقای «م.ع.ن»برای رشت از اقدامات ،حرف و حدیث های این ۴ سوار کار ماهر در آینده نزدیک بیشتر خواهیم نوشت

خزان زودرس در بهار مدیریت ارشد استان؟!

asd

… با شتاب به گیلان آمد آقای موثر «مثلث طلایی»یک حزب ، سراسیمه یه ملاقاتی ترتیب داد و در آن از جابجایی شتابزده مدیر ارشد استان سخن گفت، عزیزما هم گفته باشد که آخه این بنده خدا تازه برمسند نشسته؛ تکلیف اش چه می شود ؟

گفت: نگران نباشد قبل از سال  صحبت شده و برای جایگاه اش هم فکر بکری کرده ایم

پرسید: حالا طرف کی هست؟

پاسخ شنید: دور از ذهن شما نیست آقای … معاون یکی از بالانشین هاست!

پرسید: لابد این آقای «م.الف» را بذارید؟!

گفته باشد که ببخشید قضیه بسته شد ،تمام شد و رفت پی کارش….

ملاحظات:بسته شنیده ها امیدوار است که این شنیده در همین حد «شنیده» باقی بماند چرا که مردم دیگر تحمل جابجایی را ندارد. هرچند که فعلاً دور دور حزب و حزب بازی است؛ نه نگاه و خواسته های ملت…!

 

یک نطق و یک هشدار و چند اقدام…!

IMG_5171

… ۴ بند مطالب زیر را بادقت و چند بار بخوانید و بعد خواهش می کنیم برداشت و نظر خود را برای ما بنویسید ……

 ۱- یکی از نمایندگان گیلانی مجلس؛ ۱ اردیبشت۹۴ در نطق میان دستور خود از وزارت کشور درخواست کرد تا از بیان اقشارمظلوم خوف نکنند و اجازه تجمع و راهپیمایی را بدهد!! http://ahrargil.com/?p=70938 احرارگیل ۵ اردیبهشت ۹۴

هشدار؛

۲- رهبر انقلاب: اگر درخصوص مسئله معیشت معلمان غفلت شود، دشمن سوءاستفاده خواهد کرد/ البته معلمان انسانهای مؤمن، نجیب و هوشیاری هستند و متوجه توطئه‌های دشمنان و افراد کینه توز نسبت به نظام اسلامی هستند که می‌خواهند به بهانه معیشت معلمان شعارهای فتنه گرانه و خطی و سیاسی مطرح و برای نظام دردسر درست کنند.۹۴/۲/۱۶

هشدار آقا را بگذارید کنار صحبت این سه نفر (نماینده مجلس،هاشمی و روحانی)

۳- هاشمی رفسنجانی در مراسم بزرگداشت روز معلم در دانشگاه امیرکبیر (۱۳۹۴٫۰۲٫۱۴): «معلمان ما این روزها به دلیل اعتراض‌های بحق خود کلاس‌ها را تعطیل می‌کنند و البته کسی هم مانع آنها نیست و نباید باشد».

http://nasimonline.ir/detail/News/998229/138

۴- روحانی در آیین نکوداشت مقام معلم(باز هم ۱۳۹۴٫۲٫۱۴): «این دولت حق اعتراض را برای همه اصناف و اقشار به رسمیت می‌شناسد. ‌امسال برای اولین بار کارگران به خیابان آمده و راهپیمایی کردند و وظیفه ما تلاش برای رفع مشکلات موجود و افزایش تحمل و ایجاد فضایی باز است. نسبت به معلمان و فرهنگیان هم حق اعتراض را به رسمیت می‌شناسیم و همه آنها مورد احترام ما هستند».

http://president.ir/fa

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیر
مثل جرج بوش. هر کی با مانیست پس دشمن هست. نباید پست بگیره.. فقط ما خوبیم
در حاشیه