برپایی نمایشگاه‌های «عکس» و «کتاب» با محوریت آثار امام (ره) در مساجد استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای ۱۰۳ برنامه همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه امسال در استان خبر داد

برپایی نمایشگاه‌های «عکس» و «کتاب» با محوریت آثار امام (ره) در مساجد استان

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امشب در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در مساجد برگزیده استان اظهار کرد: ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه امسال نمایشگاه عکس توسط دبیرخانه امور مساجد گیلان در مساجد منتخب استان دایر می‌شود.

وی از انجام مسابقات قرآنی همزمان با ارتحال امام (ره) در مساجد گیلان خبر داد و افزود: نمایشگاه‌های کتاب با محوریت آثار امام (ره) در مساجد استان دایر می‌شود.

اشجری با بیان اینکه کتاب‌های امام (ره) همزمان با جشن نیمه شعبان در کانون‌های برگزیده مساجد گیلان توزیع می‌شود، تصریح کرد: پایگاه‌های مجازی مربوط به دبیرخانه امور مساجد گیلان با موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه فعال می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به کتابت بخشی از دیوان امام (ره) توسط خوشنویسان همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در استان اشاره کرد و گفت: همزمان با ارتحال امام (ره) مجتمع‌های فرهنگی در راستای برگزاری ویژه برنامه نکوداشت امام (ره) در شهرستان‌ها فعال می‌شوند.

وی از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در گیلان خبر داد و بیان کرد: برگزاری ویژه‌برنامه «کوچ آفتاب» با دعوت از شاعران و جمع‌آوری شعر در مورد ارتحال امام (ره) توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

اشجری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های معرفی جانباز شهید آیت‌الله احسانبخش و حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید یونس رودباری همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) در استان، خاطرنشان کرد: میزگردهای تخصصی دیدگاه امام (ره) در مورد «انتظار از نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی» توسط صدا و سیمای مرگز گیلان تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای در مجموع ۱۰۳ برنامه همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه امسال در استان خبر داد و یادآور شد: حسینیه‌های شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) فعال می‌شوند.

وی به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مکان‌های برگزاری مراسم استانی ارتحال امام (ره) توسط جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) نمایشگاه «امام (ره) در قاب هنر» توسط شهرداری رشت تدارک دیده شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه