پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه طرح آب رسانی

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه طرح آبرسانی به غرب نزدیک گفت: طرح آبرسانی به غرب گیلان تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه طرح آب رسانی

به گزارش ۸دی، حمید روشن روان در آیین بهره برداری از طرحهای شرکت آب و فاضلاب شهر صومعه سرا اظهار کرد: در هفته دولت امسال شرکت آب و فاضلاب استان حدود ۱۷ طرح را به بهره برداری رسانید که این طرحها شامل بازسازی ۳ دستگاه فیلترشکن شنی آب شرب منطقه گلسار، بازسازی و اصلاح انشعاب آب، اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب شهر رشت و رفع نشتی مخزن هوایی سنگر است.

وی افزود: تله متری ۹ حلقه از چاه های لات محله لنگرود، اجرای خط انتقال آب به مسکن مهر و حفر و تجهیز چاه شماره ۸ صومعه سرا و حفر و تجهیز چاه دهانه گشاد لوشان، پروژه دوربین مدار بسته منجیل، حفر چاه و برق رسانی به چاه لوشان و اجرای خط انتقال مسکن مهر لوشان نیز از جمله این طرحهاست.

روشن روان ادامه داد: اصلاح شبکه توزیع امور آبفای ماسال، افتتاح تصفیه خانه آب شهر احمدسرگوراب، تله متری و تله کنترل تاسیسات آب رسانی رودسر، اجرای آزمایشگاه میکروبی فومن در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

وی گفت: ۱۷ پروژه با اعتبار ۷۶ هزار و ۴۳۱ میلیارد ریال طی هفته دولت امسال در این استان به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح آبرسانی به غرب گیلان تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در زمان حاضر مهم ترین پروژه این شرکت طرح آب رسانی به غرب نزدیک است یادآور شد: با اتمام این طرح ملی که هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد شهرهای صومعه سرا، فومن، شفت، گوراب زرمیخ و تولم شهر و روستاهای اطراف آن از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

روشن روان اضافه کرد: در راستای اجرای طرح آبرسانی به غرب نزدیک شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال از فروش اوراق بهادار درآمد کسب کرد که ۵۰ درصد این اعتبار در سال جاری برای این پروژه مهم هزینه می شود.

وی با تصریح بر اینکه پروژه فاضلاب شهر صومعه سرا در حال پیگیری است اضافه کرد: بخش هایی از پروژه فاضلاب صومعه سرا در سال گذشته به اتمام رسیده است که با دریافت اعتبارات لازم، قسمت های نیمه تمام این پروژه در سال جاری و سال آتی به انجام خواهد رسید.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه