آیت الله قربانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی را از افتخارات نظام می دانند

مدیر اجرایی دفتر امام جمعه رشت گفت: آیت الله قربانی تبحر خاصی در امر بهداشت و درمان دارند به همین جهت، معظم له، وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه را از افتخارات نظام می دانند.

آیت الله قربانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی را از افتخارات نظام می دانند

به گزارش هشت دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مجرد در همایش بهداشت و سلامت رشت خاطرنشان کرد: درست اندرکاران بهداشت و درمان که حیات انسانها در دستان آنهاست از افتخارات نظام هستند و من به نمایندگی از سوی نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت اله قربانی مراتب سپاس و قدردانی ایشان را به شما تلاشگران عرصه سلامت  بویژه استاد برزیگر که در سالهای اخیر، رویکرد قابل توجهی به بهداشت و درمان استان داشتند، ابلاغ میکنم.

mojarad

وی افزود: نماینده مقام معظم رهبری در استان، به جهت علاقه وافری که به تلاشگران عرصه بهداشت و درمان دارند و همچنین وجود چندین پزشک در خانواده، بر امور بهداشت و درمان واقف هستند و تبحر خاصی در این امر دارند . به همین جهت، معظم له، وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه را از افتخارات نظام می دانند.

مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرموده امیرالمومنین(ع) “سلامتی بالاترین نعمتهاست”، اظهار کرد: این فرموده در تمامی دوران زندگی معصومین (ع)  استمرار داشته است. به این دلیل که اگر انسانها از سلامت روح و روان و جسم برخوردادر نباشند در هیچ زمینه ای موفق نخواهند بود.

showimage.aspx

مدیر اجرایی دفتر امام جمعه رشت، خاطرنشان کرد: تمامی مردم در هر پست و مقام و جایگاهی که باشند نیازمند کمک تلاشگران بهداشت و درمان هستند بنابراین خدمات این عزیزان قابل بیان نیست.

حجت الاسلام مجرد اقدامات شایسته وزیر بهداشت را ستودنی دانست و تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت موفق ترین طرح پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که به همت وزیر باکفایت بهداشت و درمان و باتلاش استاد برزیگر و سایر دست اندرکاران عرصه سلامت به اجرا درآمد و این یک کار جهادی  و نشانگر ولایتمداری  است.

مدیر اجرایی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احادیث و روایت گفت: کم خوری و پرخوری سودمند نیست بلکه باید حد اعتدال را رعایت کرد، زیرا پرخوری منشا بسیاری از بیماریهاست .

گفتنی است که در هفتمین روز از هفته سلامت، همایش بهداشت و سلامت  با حضور ریاست دانشگاه، مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در استان, مدیرکل دفتر استانداری، مدیرکل هلال احمر،معاونین و مدیران ستادی دانشگاه و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی استان روز دوشنبه ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد.

 ۹۷۸۵

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه