توقیف کامیون حامل ۳ و نیم تن “روده گاو” در آستارا + تصاویر

ماموران انتظامی شهرستان آستارا استان گیلان در کنترل محور مواصلاتی، کامیون حامل حدود ۳ و نیم تن روده گاو را در این شهرستان متوقف کردند.

توقیف کامیون حامل ۳ و نیم تن “روده گاو” در آستارا + تصاویر

به گزارش هشت دی نیوز، سرهنگ”رحیم مهدی زاده” فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خاور باری مشکوک شده  و این خودرو  را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا افزود: ماموران انتظامی در بررسی از اتاق بار خودرو،  ۳ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی از نوع روده گاو که به صورت غیر بهداشتی و غیر مجاز در کیسه های ۵۰ کیلویی حمل می شد،  کشف کردند.

سرهنگ مهدی زاده با بیان اینکه ماموران انتظامی راننده ۲۷ ساله خودرو را دستگیر کردند بیان داشت: ارزش محموله کشف شده بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی با بیان اینکه راننده با بارنامه حمل بار برای تهران، قصد داشته این فرآورده های خام دامی غیربهداشتی را تحویل سودجویان در رشت نماید اظهار داشت: طبق نظر سازمان دامپزشکی این فرآورده های دامی، جهت مصارف صنعتی و غیرقانونی جهت تهیه سوسیس و کالباس مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته وی، پلیس هم اکنون در حال بررسی و پیگیری دستگیری سایر متهمان این پرونده می باشد.

۳۲ (۳) ۳۲ (۲)  ۳۲ (۱)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه