جوامع محلی در حفاظت از منابع طبیعی گیلان توانمند می‌شوند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: جوامع محلی در حفاظت از منابع طبیعی گیلان توانمند می‌شوند.

جوامع محلی در حفاظت از منابع طبیعی گیلان توانمند می‌شوند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، داود زارع در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار اکیپ‌های ثابت و سیار یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در ایام تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: در پی هماهنگی‌های به عمل آمده تمامی نیروهای یگان حفاظت شهرستان‌ها واداره کل در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود:با استقرار امکانات مناسب به ویژه در مراکز حفاظت و قرقبانی جنوب، شرق و غرب استان تمامی مبادی و مسیرهای تردد توسط عوامل یگان حفاظت کنترل می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و دست‌اندکاران حفاظت از انفال در هفته منابع طبیعی در سال گذشته، گفت: سخنان ایشان فصل الخطابی بود برای همه آحاد کشور تا اهتمامی بیشتر و همتی مضاعف برای صیانت و پاسداشت از این مواهب الهی مصروف کنند.

زارع با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری برای حافظان منابع طبیعی حکم و قانون محسوب می‌شود، تاکید کرد: تمام تلاش و توان خود را برای پیروی از ولایت به خصوص در راه پاسداشت طبیعت و مقابله با هر گونه اقدام سود جویانه بکار می‌بریم.

وی با بیان اینکه امسال جوامع محلی در حفاظت از منابع طبیعی گیلان بیش از گذشته توانمند می‌شوند، تصریح کرد: مشارکت‌های مردمی در همکاری با ماموران منابع طبیعی برای حفاظت از عرصه‌های ملی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خاطرنشان کرد: خط ارتباطی ۱۵۰۴ به صورت شبانه روزی در اختیار مردم طبیعت دوست اعم از گیلانیان ساکن و یا میهمانان نوروزی استان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه