وضعیت چای امسال بهتر می‌شود

رییس سازمان چای کشور گفت: تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور، اعلام بموقع قیمت تضمینی برگ سبز و آغاز پرداخت تسهیلات به‌زراعی سبب ایجاد شور و نشاط در کشاورزان چایکار شده است.

وضعیت چای امسال بهتر می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز، محمدولی روزبهان گفت: با پرداخت مرحله اول تسهیلات به‌زراعی به حساب کشاورزان شاهد شادمانی کشاورزان چایکار هستیم.

وی تاکید کرد:روسای ادارات چای در ایام تعطیلات نوروز باید همچنان نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده کشاورزان چایکار اقدام کنند و روزانه لیستهای تکمیلی را به سازمان چای کشور ارسال کنند.

رئیس سازمان چای کشور اظهار امیدواری کرد:با مجموعه اقداماتی که صورت گرفت وضعیت صنعت چای امسال بسیار مطلوب تر از گذشته باشد.

روزبهان گفت: با توجه به تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور کمک به کشاورزان چایکار و صاحبان صنعت شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت. وی افزود: بزرگترین صندوق در کشور با مشارکت بیش از ۲۵ هزار نفر از کشاورزان چایکار و صاحبان صنعت چای تشکیل شده است.

او ادامه داد: این صندوق با ۸ میلیارد و۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه اولیه تاسیس شده است و تنها صندوقی در سطح کشور است که آورده کشاورزان نیز از سوی دولت پرداخت کرده است. روزبهان تصریح کرد:نیت دولت از تشکیل این صندوق حمایت از صنعت چای کشور است و کشاورزان چایکار نیز استقبال بسیار خوبی از این صندوق کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه