پایان دو دهه عزاداری مردم گیلان در سوگ حضرت فاطمه(س)/ گزارش تصویری

مردم گیلان که اشک و گریه بر فاطمه(س) را فدای شادی های عید نوروز نکردند علاوه بر بهره بردن از مجالس مذهبی، با پرپایی ایستگاه های صلواتی دیگران و مخصوصا مسافران نوروزی را نیز در این فیوضات معنوی شریک و میهمان می کردند.

پایان دو دهه عزاداری مردم گیلان در سوگ حضرت فاطمه(س)/ گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی هشت دی نیوز، سفره پر فضیلتی که ۲۰ شبانه روز حضرت زهرا(س) برای مردم جهان مخصوصا شیعیان پهن کرده بود، دیگر جمع شد.

دو دهه عزاداری و دریافت انرژی معنوی از مجالس روضه مادرمان فاطمه(س) به پایان رسید.

IMG_0783

خوش به حال آنانی که در این چند روز، آنطوری که امام زمان(عج) انتظار داشت برای مادر بزرگوارشان سوگواری کردند و از همه این لحظه های ارزشمند استفاده نمودند.

خوش به حال آنانی که برای یک دقیقه و ثانیه هم که شده، حتی با یک کار خوبشان در خانه، توانستند دل امام زمان(عج) را شاد کنند.

IMG_0864

و بدا به حال افرادی که باز هم ایام فاطمیه گذشت و نتوانستند زندگی شان را امام زمانی کنند و حضرت زهرا را الگوی خود قرار دهند.

بدا به حال افرادی که در این ایام، حضرت زهرا را در زندگی فراموش می کردند و به هیچ اندازه ای نسبت به قبل فرق نکردند.

امیدواریم همین اندک عزاداری که به احترام اهل بیت علیهم السلام انجام دادیم، مورد قبول و ذخیره ای برای قیامت مان باشد.

IMG_1193

مردم استان گیلان هم با حضورشان در مساجد و هیأت ها ارادت خود به مادر سادات را نشان دادند و ثابت کردند که همواره بعد از ۱۴۰۰ سال عزادار پهلوی شکسته و صورت سیلی خورده حضرت زهرا(س) هستند و جهت انتقام گیری از دشمنان اهل بیت(ع) منتظر مولایشان امام زمان(عج) هستند.

این مردم که اشک و گریه بر فاطمه(س) را فدای شادی های عید نوروز نکردند علاوه بر بهره بردن از مجالس مذهبی، با پرپایی ایستگاه های صلواتی دیگران و مخصوصا مسافران نوروزی را نیز در این فیوضات معنوی شریک و میهمان می کردند.

IMG_1250

مردم رشت هم در خیابانهای مختلف شهر اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی نمودند. پایگاه مقاومت بسیج جواد الائمه(ع) مسجد امام علی(ع) رشت همانند سالهای گذشته از میدان مصلی تا میدان گیل را ضمن سیاه پوش کردن بلوار، جنب مصلی امام خمینی(ره) ایستگاه صلواتی بزرگی تشکیل دادند که در ۲۰ روز ایام فاطمیه خدمات بسیاری را به مردم و مسافران ارائه دادند.

IMG_1082

IMG_1046

IMG_1051

IMG_1052

IMG_1059

IMG_1070

IMG_1063

IMG_1069

IMG_1071

IMG_1078

IMG_1075  IMG_1079

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه