اس‌ام‌اس بازی روحانی در سوگ مادر/ شعار سال، در روز اول سال زیر پا گذاشته شد!

معلوم نیست چه اصراری به ارسال چنین پیامک‌های هزینه‌بری وجود دارد که گذشته از اسراف، باعث فاصله گرفتن دولت و ملت شده و فراموشی شعار سال شده؟

اس‌ام‌اس بازی روحانی در سوگ مادر/ شعار سال، در روز اول سال زیر پا گذاشته شد!

به گزارش هشت دی نیوز، حسن روحانی رییس جمهور در اولین روز سال ۹۴ یک روز پس از وفات مادر خود نیز اقدام پوپولیستی ارسال پیامک تبریک به مشترکان اپراتورهای تلفن همراه کشور را فراموش نکرد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، در شرایطی که ارسال پیامک های تبریک سال نو، از سوی حسن روحانی به مردم در سال گذشته با واکنش های انتقادآمیز فراوانی همراه شده بود، این اقدام در آغاز سال جاری نیز تکرار شد و حتی حادثه وفات مادر رییس جمهور نیز خللی در آن وارد نکرد.

این در حالی است که رییس جمهور هر ساله از طریق تلویزیون، رادیو و سایر رسانه های جمعی پیام نوروزی و تبریک خود را به هموطنان کشور می‌گوید و در پیامک های ارسالی نیز، نکته دیگری به جز همان تبریک وجود ندارد.

با این وجود معلوم نیست چه اصراری به ارسال چنین پیامک های بی ثمر و هزینه بری وجود دارد؟ گفتنی است هزینه پیامک از ابتدای سال جاری افزایش یافته که در نتیجه آن، نسبت به سال گذشته، مقدار بیشتری از بیت المال صرف پیامک های تبریک روحانی شده است.

اسراف بیت المال از طریق پیامک های بیهوده فوق در حالی است که رهبر معظم انقلاب، در روز اول فروردین ماه، در حرم رضوی، طی بیاناتی خاطرنشان کردند: “سوق دادن سرمایه ها به سمت تولید و مصرف محصولات داخلی و پرهیز از اسراف از جمله راهکارهای تقویت تولید داخل است.”

گذشته از ماجرای اسراف بیت المال، ارسال چنین پیامک هایی با واکنش های منفی مردم مواجه شده و عملا در اولین روز سال جدید باعث شکاف میان ملت و دولت و فاصله گرفتن این دو از هم شده است به گونه ای که بازتاب این پیامک ها را می توان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و حتی مکالمات روزانه مردم مشاهده کرد.

چنین شکافی میان دولت و ملت در حالی است که سال جدید از سوی رهبر انقلاب، “سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی” نامگذاری شده اما این شعار در همان روز اول سال، زیر پا گذاشته شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
حالا خوبه با خانواده سفر امریکا نرفته مثل ...
ناشناس
اووووو برار جان چرا اطو شلوغ بوکودین شماها؟۱ حالا ۴تا پیامک داده و تبریک عید بگفته دیگه چرا خوایین شلوغش کنین؟! کس به کس نیه ایشان خوایه با اطو کارا به مردم احترام بذاره
در حاشیه