اعتماد آیت الله قربانی به بنده مایه افتخار است/ برخی افراد از روی ناآگاهی ما را اذیت کردند

مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت با بیان اینکه ۳۰ ماه با چکمه در محوطه این حوزه زحمت کشیدم تا ساخته شود، گفت: از اعتمادی که آیت الله قربانی به بنده نموده است افتخار و تشکر می کنم.

اعتماد آیت الله قربانی به بنده مایه افتخار است/ برخی افراد از روی ناآگاهی ما را اذیت کردند

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز، حجت الاسلام مهدی مجرد در نشستی با اصحاب رسانه استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از اهالی رسانه اظهار کرد: امروز بهترین روز من است زیرا شاهد افتتاح وبسایت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت بودیم.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اگر ما در این حوزه هر امکاناتی داشته باشیم ولی رسانه و سایتی نداشته باشیم، هیچ فایده ای ندارد.

مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت با بیان اینکه ۳۰ ماه با چکمه در محوطه این حوزه زحمت کشیدم تا ساخته شود، بیان نمود: از اعتمادی که آیت الله قربانی به بنده نموده است افتخار و تشکر می کنم.

IMG_0509

وی با اشاره به سختی های اتمام پروژه ساخت حوزه علمیه امیر المومنین(ع) ابراز نمود: در این راه عده ای در استان اذیتمان کردند و متاسفانه حتی می گفتند که زمین این حوزه غصبی است. ولی معتقدم قطاری که حرکت می کند به آن سنگ می زنند.

مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) با تأکید بر اینکه می خواهیم آنچیزهایی که در این حوزه رخ می دهد را رسانه ای کنیم تا همه بدانند ، تصریح کرد: دلیل کار آن افرادی که انتقاداتی مطرح کردند ناشی از عدم آگاهی آنان بوده است.

IMG_0523

حجت الاسلام مجرد با اشاره به جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی خاطرنشان کرد: امروزه اسلحه های دنیا همین رسانه ها و سایتها هستند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان دغدغه ای پیرامون اخبار برخی از رسانه ها مطرح کرد و گفت: از شما رسانه ها انتظار دارم که قلم هایتان قلم هایی امام زمانی(عج) باشد. طوری ننویسید که به نفع شخص، گروه و یا جناحی باشد؛ حتی برای شخص اول کشور هم خبر نزنید بلکه همواره امام زمان(ع) را در نظر بگیرید.

وی افزود: تنها مطالبی که برای جامعه اسلامی مفید است و وظیفه دینی ما می باشد را رسانه ای کنید. واقعیت ها نباید به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام مجرد اظهار کرد: از امروز حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت پایگاه خبریِ همه خبرگزاری های استان خواهد بود و این مکان را متعلق به خودتان بدانید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خسرو
واقعیت و حرف راست که یک مشت آدم [...] و [...]در اون جلسه دور هم جمع شدن . اینا واقعا برای اسلام و مسلمین [...] . این مثل در میون مردم مشهوره که از روباه پرسیدن شاهدت کیه ؟ گفت : دمم . من برای [...] هم متاسفم که آدمی مثه[...] ایشون را تو مشتش گرفته و هر طور بخواد اداره می کنه .
مهدی ازرشت
ان الله علیم بذات الصدور.
حسین
درود بر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای مجرد بزرگوار... ان شاأالله ایشان را روزی به عنوان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ببینیم
ناشناس در پاسخ به حسین
تو [...]شی نه!!۱ غیر از [...]ش دیگه کی ازش حمایت میکنه. [...] تو حرفاش یه سوتی داد. میدونی سوتیش چیه ؟ گفت برای شخص اول مملکت هم خبر نزنید. ای امام زمان بزنه به [...].
حسن
سلام من هم می خواهم روحانی بشوم.سن ۴۲ سال.تواب و اخراجی سازمان چای هستم.مشکل [...] هم داشتم.انتقاد پذیر هم نیستم.ولی پسرخاله ام روحلنی هست و [...] لاهیجانه.قربانش بروم هم [...] رشت.این دو تا مرا قبول دارند.کافیه؟
حوزوی
در صورت امکان گزارشی جامع از اغاز تحصیل جناب مجرد همراه با مدرسه تهیه شود.نام اساتید تهیه شود تا سوابق تحصیلی نامبرده برای همه مبرهن گردد. برای احاد جامعه به ویزه نسل جوان جای سوال است که تحصیلات حوزوی ایشان کی وکجا بوده.وانگهی چگونه کسی با فاصله دو ماه تلبس به لباس مقدس روحانیت از علمای بزرگ محسوب میشود که امام جمعه محترم لاهیجان انگونه فرمودند.مگر جز اینست که مداحی وتعریف نمودن در حضور ممدوح در روایات دینی ما مذمت شده است.علاوه بر ان دادستان محترم روحانیت حجت الاسلام زمانی وحجت الاسلام شکری مسوول عقیدتی نیوی انتظامی به چه ضرورتی درافتتاح یک سایت حوزه علمیه شرکت نموده ودر بسیاری از جلسات بزرگ ورسمی حضوری ندارند.نکند حضور در برخی جلسات به معنای [...]باشد..مراقب باشیم به اعتقادات مردم اسیب وارد نکنیم که خسارات ان غیرقابل جبران است.
لاهیجی
ننویسید حجت الاسلام بنویسید شیخ مهدی مجرد. این برازنده تر است برای فردی که رفتار [...]دارد.
محمد
با ورود ایشان به جمع برادران حوزه باید [...]را خواند
محسن پور
اووووو برار شما زاکان چقدر از ایشان دل پر دارید؟! ایشان خدمتگزار مردم ایسان و از سر مردم گیلان هم زیاد بوبوستن من خوایم بدانم شماها در مورد حاج آقا مجرد دامت برکاته چی فکر بوکودین؟
ناشناس در پاسخ به محسن پور
عزیزبرار نکنه از ا تعریف نان وآبی به تورسه.وگرنه اجور حرف های ناپخته وبه دورازعقل نزیه
ناشناس
درد ما این است گاهی ساربان میکند جیگر را رییس کاروان
جوان
بنده خودم طلبه هستم،پدرم روحانی هستند.لحظه ای که عکس [...] رو بالباس مقدس دیدم اشک ازچشم هام ریخت.آهای مردم بخدا نمیدونید ما برای به دست آوردن این لباس مقدس چقدر زحمت کشیدیدم.توروخدا این افراد رو به پای امام زمان ننویسید.[...]تورو حضرت زهرا لباسی روکه براش زحمت نکشیدی رو دربیار.اگه۳۰ماه برای ساخت حوزه زحمت کشیدی برو مهندس ساختمان شو چرا اومدی روحانی شدی.بدا بحال امثال پدرم که سال ها درقم زحمت کشیدند والان [...] .امام جمعه عزیزلاهیجان خدا بالا هست... آقای مجرد هیچکس کنار راننده بشینه راننده نمیشه.یکم [...] آقای۸دی نیوز مدیونی اگه کامنتمو نذاری
فیلسوف انزلی چی
آ برار حاج آقا مجرد اعتماد حاج آقا قربانی رو جلب بوکوده. حاج آقا قوربانی هم که نماینده ولی فقیه در استان ایسه. پس حرفش حجت بوبوسته. چرا شماها خوایین حاج آقا مجرد و قربانی رو خراب بوکونین؟! بره همه باید شکرگزار هردوی بزرگواران باشیم. مگه تو استان ما کس به کس نیه که هرکی خوایه حرفی بزنه؟! بلامیسر! گل من! آبای اینجا انزلی نیست
گیلک
کدوم یکی از این افرادی که اینجا دارن به این عزیز بزرگوار توهین میکنن حاضرن یک روز برن و بصورت خداپسندانه و بی چشمداشت کاری رو انجام بدن؟ حجت الاسلام مجرد فرموده ۳۰ ماه با چکمه بدون هیچ چشمداشتی تو ساخت حوزه زحمت کشیده. این حرکات معنوی و خدایی ماندگاره عزیزان من. به جای سنگ اندازی برید یه گوشه ی کار رو بگیرید و کمکی به حجت الاسلام مجرد کنین. خدا حفظش کنه. انشاالله در همین استان گیلان و حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) ایشان را در درجه آیت الله و اجتهاد ببینیم.
ناشناس
نکند مدارک حوزوی ایشان مثل مدرک دکترای آن وزیرخدابیامرز دولت نهم ودهم باشدیااینه ....
ناشناس
ازمرکز تجاری آینه چه خبر حاج آقا.....؟
در حاشیه