مطهری ادب سخنرانی را رعایت کند/ سیاست دفاعیه دولت نباید یک بام و دو هوا باشد

نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: سیاست دفاعیه دولت در برخورد با ماجرای علی مطهری در شیراز و ضرب و شتم یک جانباز کرمانی در مجلس اصلاح طلبان نباید یک بام و دو هوا باشد.

مطهری ادب سخنرانی را رعایت کند/ سیاست دفاعیه دولت نباید یک بام و دو هوا باشد

به گزارش هشت دی نیوز ، منصور حقیقت پور در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در واکنش به ماجراهای علی مطهری، گفت: مخالف این نوع پرخاشگری ها از سوی افراد به ویژه مسئولان خرد و کلان کشور در جریان سخنرانی ها با وجود موج جناح های سیاسی مختلف در استان های کشور هستم.

نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه این مطلب نقد پذیری درست و کارشناسی را لازمه ضلعی از بدنه شخصیتی افراد و مسئولان برشمرد و افزود: باید تحمل شنیدن صحبت های مخالف جریان فکری خود به ویژه در حوزه سیاسی را داشته باشیم.

حقیقت پور در خطاب مستقیم به علی مطهری نماینده مردم تهران در خانه ملت، تصریح کرد: علی مطهری باید ادب سخنرانی را رعایت کندو به قانون و اصول شناخته شده و ارزشی جامعه اسلامی در نقد مسائل مختلف احترام بگذارد.

نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ضرب و شتم جانبازکرمانی در مجلس اصلاح طلبان در پاسخ به سئوالی با محتوا و محوریت نقش دولت در واکنش به این مسئله و ماجرای علی مطهری در شیراز، قضاوت اینگونه دولت را به سیاست یک بام و دو هوا تشبیه نمود.

اجرای قانون باید مساوی با عدالت باشد

حقیقت پور اضافه کرد: اجرای قانون باید مساوی با عدالت باشد و در این راستا دولت باید در واکنش به چنین مسائلی اگر حق با جانباز کرمانی است از وی طرفداری و در جریان مطهری در شیراز اگر مطهری زبان بر بازگویی حق جاری کرده از این نماینده تهران حمایت کند .

وی با تاکید بر اینکه هر کسی مجری قانون نیست، آزادی بیان را به منای بازگویی نقد در چارچوب تعریف شده و عدم آمیختگی با بی ادبی و حرمت شکنی تعریف کرد و افزود: هر کس و هر مسئولی در جناح های مختلف سیاسی در محدوده آزادی بیان حق بازگویی نقد خود را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه