حرکت دوباره قالی‌باف روی مرز فتنه/ معنای این پیام تسلیت چیست؟ +عکس

گویا پیام تسلیت قالی‌باف با شکل و شمایل موصوف در راستای راضی نگاه داشتن بدنه اجتماعی تمامی گروه ها حتی فتنه گران و براندازان صادر شده.

حرکت دوباره قالی‌باف روی مرز فتنه/ معنای این پیام تسلیت چیست؟ +عکس

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از صراط، محمدباقر قالی باف دو روز پس از درگذشت خواهر یکی از سران فتنه، سرانجام تصمیم گرفت پیام تسلیتی در یکی از روزنامه های منتسب به شهرداری تهران درج کند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، شهردار تهران در این پیام تسلیت با در پیش گرفتن رویه پیشین خود تلاش کرد تا روی خط مرزی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان حرکت کند تا کسی از او رنجیده خاطر نشود!

قالی باف امروز دو پیام تسلیت صادر کرده که یکی از آنها خطاب به سید حسن خمینی به مناسبت درگذشت مرحوم سید صادق طباطبایی است و دیگری بدون خطاب مشخصی با “انا الیه راجعون” آغاز شده و در متن آن درگذشت خواهر یکی از سران فتنه را به “بیت معظم حضرت سید روح الله خاتمی [اعلی الله مقامه]” تسلیت گفته است.

معنای این پیام تسلیت چیست؟ +عکس/ حرکت دوباره قالی‌باف روی مرز فتنه

پیام های تسلیت قالی باف در صفحه اول روزنامه همشهری

معنای این پیام تسلیت چیست؟ +عکس/ حرکت دوباره قالی‌باف روی مرز فتنه

به نظر می رسد پیام تسلیت قالی باف با شکل و شمایل موصوف در راستای سیاست پیشین او مبنی بر راضی نگاه داشتن بدنه اجتماعی تمامی گروه های سیاسی – حتی فتنه گران و براندازان – صادر شده است.

قالی باف در تلاش های انتخاباتی ناکام خود در سال های ۸۴ و به ویژه ۹۲ همین رویه را تکرار کرده بود. حرکت قالی باف روی مرز اصولگرایان و اصلاح طلبان بر اساس سیاست جلوگیری از رویگردانی بدنه اجتماعی هر دو جناح عمده سیاسی کشور از سال ۸۸، به شکل جدی پیگیری شد و او تلاش کرد تا با سکوت در خصوص فتنه، در میان بدنه اجتماعی اصلاح طلبان منزوی شده جایگاهی برای خود دست و پا کند.

جدیت قالی باف در این سیاست خود تا جایی پیش رفت که افرادی مانند صادق زیباکلام اعلام کنند در صورت عدم حضور کاندیداهای اختصاصی، حمایت اصلاح طلبان از شهردار تهران منتفی نیست!

با این وجود شرایط بر وفق مراد شهردار تهران پیش نرفت و حضور عارف در انتخابات، انصراف او و حمایت اصلاح طلبان از روحانی، قالی باف را از کانون توجه اصلاح طلبان و بدنه اجتماعی آنها خارج کرد. در این حین، قالی باف تلاش کرد تا با حملات رسانه ای به یکی از سران فتنه، وجهه خود در میان اصولگرایان را ترمیم کند که در نهایت به توفیقی دست نیافت و بازنده دوباره انتخابات لقب گرفت.

حال با گذشت کمتر از دو سال از آن اتفاقات، کاندیدای ناکام انتخابات ۹۲، تصمیم گرفته است تا دوباره به همان شخص از سران فتنه پیام تسلیت ارسال کند!

هنوز معلوم نیست برنامه محمدباقر قالی باف برای انتخابات آتی مجلس و ریاست جمهوری چیست و آیا او برنامه ای برای حضور شخصی در انتخابات آینده دارد یا خیر.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یعنی الان امام خامنه ای هم مثل قالیباف که به بیت تسلیت گفته اشتباه کرده پس؟!!! کی می خواید یخورده درک پیدا کنید؟
در حاشیه