پروژه تطهیر خاتمی در فضای مجازی کلید خورد

محمد خاتمی یکی از طراحان و زمینه سازان فتنه ۸۸ در حالی این روزها مورد رأفت اسلامی قرار گرفته و آزادانه در کشور زندگی می کند که عده ای بعد از صحبت های معاون اول قضاییه در ممنوع التصویر بودنش پروژه تطهیر چهره سیاسی وی را آغاز کرده اند.

پروژه تطهیر خاتمی در فضای مجازی کلید خورد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از قم فردا ، در چند روز گذشته برخی افراد با راه اندازی کمپین حمایتی از محمد خاتمی در شبکه های مجازی قصد تطهیر سازی وی را دارند.

در این کمپین از فعالان فضای مجازی شبکه های تلفن همراه خواسته شده راس ساعت ۲۱ هرشب مطلب ” راهپیمایی دنیای مجازی در حمایت از محمد خاتمی” را در فضای مجازی انتشار داده شود.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که نقش خاتمی رییس جمهور دوره اصلاحات در فتنه ۸۸ برکسی پوشیده نیست تا جایی که سند ارتباط وی با عناصر اصلی فتنه چه در داخل و چه در خارج در دسترس همگان قرار گرفته است.

علاوه بر این حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری این هفته خود در خصوص ممنوع التصویر بودن خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه، گفت: دستگاه قضایی  به عنوان یک اتهام می‌تواند در مورد کسانی که با تصمیم شورای امنیت ملی و یا قوه قضائیه سران فتنه محسوب می‌شوندبه رسانه‌ها دستور بدهد، در مورد این فرد نیز دادستانی تهران دستور داده رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطلبی از وی منتقل کنند و این دستور هنوز باقی است و براساس صحبتی که با دادستان تهران داشتم این دستور هنوز باقی است و اگر احیانا رسانه‌ای تصویر یا مطلبی از این فرد منتشر کند برخورد می‌شود.

به هر حال در این روزها که فضای  مجازی و به طبع آن شبکه اجتماعی موبایل بیش از هر زمان دیگری بدون نظارت دقیق و اصولی در مسیر انحرافات اخلاقی و فرهنگی یکه تازی می کنند، انجام اقدامات این چنینی که با هدایت و بازیگری سرویس های اطلاعاتی غربی برای بر هم زدن آرامش کشور انجام می گیرد، قابل پیش بینی است که انتظار می رود برای یک بار هم که شده مسئولان تکلیف این شبکه های اجتماعی را روشن کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه