پرونده مهدی هاشمی را به صورت کامل در اختیار قوه‌ قضائیه قرار دادیم/ امروز مقام معظم رهبری، رهبری دنیای اسلام را بر عهده گرفته‌اند

وزیر سابق اطلاعات گفت:‌ مذاکرات هسته‌ای تنها یک بازی از سوی غرب است و غربی‌ها به دنبال رسیدن به اهداف و منافع خود هستند.

پرونده مهدی هاشمی را به صورت کامل در اختیار قوه‌ قضائیه قرار دادیم/ امروز مقام معظم رهبری، رهبری دنیای اسلام را بر عهده گرفته‌اند
به گزارش هشت دی نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین  در همایش فجر بیداری که در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و صهیونیزم تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند، اظهار کرد: دشمنان در بحث جنگ نرم به دلیل اینکه نتوانستند به اهداف خود برسند راه مقابله با جمهوری اسلامی ایران با وسیله جنگ نرم را در پیش گرفتند.
وی افزود: متأسفانه کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند امروز برخی از آنها در آمریکا و دیگر کشورهای غربی هستند که البته اینها همان بنی‌امیه‌های انقلاب اسلامی هستند.
وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: بنی‌امیه‌های انقلاب اسلامی امروز چند موضوع را به صورت ویژه دنبال می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به تخریب مستقیم نظام، توهین به امام راحل، توهین به مراجع و علما، ایجاد تشکیک در اصل وجود ولایت فقیه، القای استبداد و مسخره کردن معنویت دین مردم اشاره کرد.
وی با بیان اینکه زیر سؤال بردن عملکرد امام راحل و مقام معظم رهبری، تهاجم دشمن در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: ملت ایران در راهپیمایی روز گذشته۲۲ به من هم نشان دادند که هرچه توطئه‌ها و فشارهای دشمنان و دنیای استکبار بیشتر شود مقاومت و ایستادگی بیشتری از خود نشان خواهند داد.
مصلحی با بیان اینکه در طول تاریخ مردم در دوران انقلاب‌‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شدند، افزود:‌ دسته نخست مردمی هستند که حقایق را می‌بینند اما توجهی به آن ندارند، دومین دسته افرادی هستند که راه حق و حقیقت را ببینند اما در مقابل آن می‌ایستند، دسته دیگر مردمی هستند که حقایق را می‌بینند در اواسط راه کم می‌آورند و آخرین دسته هم افرادی هستند تا پایان انقلاب می‌ایستند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد:‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و حضور پرشور مردم در صحنه پشتوانه بسیار محکمی برای مذاکره‌کنندگان بود تا از آن استفاده کنند و در راستای حفظ حقوق ملت گام بردارند البته مذاکرات هسته‌ای تنها یک بازی از سوی غرب است و غربی‌ها به دنبال رسیدن به منافع و اهداف خود هستند.
وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: طی سال‌های گذشته یکی از بحث‌هایی که در ارتباط با انرژی هسته‌ای ایران مطرح بود غنی‌سازی ۲۰ درصد بود از آنجا که غنی‌سازی ۲۰ درصد کشور که در امر درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد رو به اتمام بود به دنیا اعلام کردیم که ذخایر ۲۰ درصد ما روبه اتمام است و نیازمند غنی‌سازی ۲۰ درصد هستیم.
وی ادامه داد: با اعلام نیاز کشور به غنی‌سازی ۲۰ درصد غربی‌ها با ایجاد یک جنگ روانی درصدد برآمدند تا ملت ایران را تضعیف کنند حتی اعلام کردند که باید ذخایر موجود غنی‌سازی کشور به فرانسه منتقل شود و در آنجا ذخیره و به میزان لازم غنی‌سازی ۲۰ درصد به ما بدهند.
مصلحی خاطرنشان کرد: حتی در آن دوران برخی در دولت دهم تأکید داشتند که برای حل مشکل درمان کشور باید به درخواست غربی‌ها پاسخ مثبت داد اما با تلاش جوانان این مرز و بوم جمهوری اسلامی بدون هیچ مشکلی موفق به غنی‌سازی ۲۰ درصد شد.
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه فتنه‌های سنگینی پیش‌رو خواهیم داشت، تأکید کرد: دشمن از دشمنی خود دست‌بردار نیست استکبار جهانی نمی‌تواند با انقلاب اسلامی کنار بیاید و از این‌رو با توطئه‌های مختلف به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فضای امنیتی فضایی است که رعب و وحشت در آن حاکم است که امروز شاهد هستیم اروپا و آمریکا به چنین وضعیتی دچار شده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه همایش فجر بیداری که در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در ارتباط با تعلل مراجع قضائی در مورد رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی عنوان کرد: بنده در جایگاه دستگاه قضا نیستم اما پرونده‌ای که ما در دولت دهم از سوی وزارت اطلاعات در اختیار قوه‌قضائیه قرار دادیم کامل بود و تمامی موارد اشاره شده در آن دارای سند است.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه افزود: امروز در کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، مصر، یمن و شامات توسعه و گسترش بیداری اسلامی را شاهد هستیم. وزیر اطلاعات دولت دهم خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری، رهبری دنیای اسلام را بر عهده گرفته‌اند امروز مقام معظم رهبری، رهبری دنیای اسلام را بر عهده گرفته‌اندو علمای کشورهای مسلمان نیز به این مهم اعتراف دارند. وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در حال ایجاد حرکتی تعاملی در دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی پیراهن یوسف گم‌گشته است که دنیای بشری را بشارت آمدن یوسف می‌دهد البته بیداری اسلامی سیر و تکامل خود را پیدا کرده است و اسلام ناب محمدی همچنان در حال گسترش و نفوذ در کشورهای غربی و حتی اروپایی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه