سخنان ضد انقلابی زیباکلام در همایش اعتدالیون گیلان/ آمریکا و انگلیس شاه را بیرون کردند! + حواشی

زیبا کلام در سخنانش گفت: نسل های جدید خیلی برای آنها انقلاب اسلامی معنا و مفهوم ندارد. یکی از دلایل این گسل نوع تبلیغاتی است که در مورد انقلاب شد.

سخنان ضد انقلابی زیباکلام در همایش اعتدالیون گیلان/ آمریکا و انگلیس شاه را بیرون کردند! + حواشی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، جمعی از اعتدالیون و اصلاح طلبان گیلان امشب(سه شنبه) همایشی با عنوان “یاد انقلاب” و سخنرانی صادق زیبا کلام برگزار نمودند.

سخنرانی زیبا کلام حواشی زیادی داشت و در آن چندین بار حرفهای بی پایه و اساسی درخصوص نظام و انقلاب اسلامی مطرح نمود.

این برنامه که قرار بود در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شود با تغییر مکان روبرو شده و به سالن تختی ورزشگاه عضدی رشت انتقال یافت.

برنامه با نیم ساعت تاخیر و دقیقا در وقت نماز مغرب و عشاء بر گزار شد و سرودهایی چون“یار دبستانی من” و  ” الله الله تو پناهی بر ضعیفان پخش شد.

در این مراسم از گروه موسیقی دلشدگان برای اجرای مراسم دعوت شده بود و نیز بیانیه جوانان حامی تدبیر امید گیلان قرائت شد.

صادق زیبا کلام در این مراسم ابتدا شعر مهتاب نیما یوشیج را خواند (می تراود مهتاب/می درخشد شب تاب
نیست یکدم شکند خواب به چشم کس ولیک/غم این خفته چند/خواب در چشم ترم می شکند….)

IMG_7933

بخشی از سخنان زیبا کلام:

محیط بانان سازمان محیط زیست گیلان ۶۰۰ هزار تومان حقوق می گیرند.

چیزی که در گیلان دردناک تر است اداره کل محیط زیست گیلان جایی که بزرگترین جنگل های ما وجود دارد حتی یک فروند هلی کوپتر آب پاش ندارد.

نسل های جدید خیلی برای آنها انقلاب اسلامی معنا و مفهوم ندارد، مثل مریم دخترم. 

یکی از دلایل این گسل نوع تبلیغاتی است که در مورد انقلاب شد چون این تبلیغات آنقدر  توخالی است که شما را با انواع و اقسام سوالات روبرو می کند.

یکی از دلایل جنایت های شاه که مطرح می شود این است که صنایع به نفع سرمایه داران غرب وارد کشور می کرد و جلوی رشد و توسعه صنایع کشور را می گرفت مشکل از اینجا شروع می شود اگر این صنایع اسباب بدبختی ما بودند باید بعد از انقلاب کارخانه ها را با خاک یکسان میکردیم حال سوال این است چند تا از این کارخانه ها را بعد از انقلاب خراب کردید.

سند خیانت شاه ذوب آهن آریا مهر است که به ذوب آهن اصفهان تبدیل شد و بالای ۱۰۰ هزار نفر نیرو دارد.

علت نفرت مردم ایران از آمریکا این است که آمریکا تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می کرد و رژیم شاه وابسته به آمریکا بود و نکته جالب در پوچ بودن این ادعا است که شاه می گوید آمریکا و انگلیس من را برداشتند و اعتقاد داشت که غربی ها دارند من را بر می دارند و شاه دلایلی برای خود در این حوزه داشت.

IMG_8002

در اجلاس  الجزایر نمایندگان دولت بازرگان و آمریکا مهمان رسمی دولت الجزایر بودند نماینده ایران یادادشتی دریافت می کند که هیات آمریکایی می خواهد شما را ملاقات کند، آنچه که رد وبدل شده بین هیات ایران و آمریکا ثبت شده است.

آمریکا می گوید ما جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را به رسمیت می شناسیم و دعوا و تضادی باهم نداریم بعد از این  ملاقات جریانات تندرو که الان هم هستند و دلواپس حمله کردند که شما با اجازه چه کسی با آمریکا ملاقات کردید همان هایی که الان به ظریف می گویند چرا رفتید قدم زدید.

IMG_8010

انقلاب اسلامی برای یکسری از مطابات مدنی انجام شد یعنی دعوا سر آزادی بود، دعوا سر این بود که انتخابات مطبوعات باید آزاد باشد و قدرت حکومت باید در حد قانون اساسی که به شاه اجازه می دهد باشد و آزادی زندانیان سیاسی مدنظر بود.

اگر ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رای دادند به این دلیل بود که در نظام جمهوری اسلامی خواسته های مدنی خود را تحقق یافته می دیدند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید
کجاش الان با عقاید مردم بازی کرده؟
زهرا
واقعا برای مدیران مربوطه گیلان متاسفم.. چطور میشه که یه معلوم الحالی که اسرائیل رو به رسمیت میشناسه و با ارزشهای ما بازی میکنه، بیاد تو شهر رشت، بنر مراسمش تو سطح شهر نصب بشه و حتی سخنرانی ضد انقلابی هم بکنه!!!!
ناشناس
وااااااااااای.... این چرت و پرت ها رو تو رشت گفته؟؟؟؟؟؟
الیاس ملکی
بزرگش نکنید.حرفایی که زده حدش رو نشون داده . کسی که یک جو بصیرت سیاسی و انقلابی نداره.
آسمان
از ایشون که سابقه دفاع از رضاقلدر پهلوی رو داره و به دلباختگی آمریکای جنایتکار افتخار میکنه بیش از این انتظار نمیره. شما نگران نباشین!!!
سعید در پاسخ به آسمان
سلام دوست عزیز تا زمانی که شما رضا خان بزرگ را که کارهای شایسته ای برای ایران انجام داده را قلدر خطاب کنید تا زمانی که شما با دیدی منفی و عوامانه به تاریخ خود دارید و از اون تجربه و درس نمی اموزید مطمئن باشید اینده خوبی برای داشتن حکومت خوب و ارمانی نخواهیم داشت
گمنام
مدیرا به کجا دارن میرن خدای رحم کن شهدا شرمنده ایم
محمد زاده
جناب اشجری ومدیران ارشد وشورای تامین چکار میکنید .ما خانواده بزرگ ایثارگران دلمان به شما گرم است.این چه وضعی است.یعنی گیلان بزرگتر نداره هر کی بیاد به نهضت انقلاب ما یه چیزی بار بکنه بره ؟والله شما باید پاسخگوی خون شهدا باشید اینطور از دستاورد انقلاب حراست میکنید!
محمد جواد یوسف زاده
اقایا شورای تامین یعنی چه امریکا وانگلیس شاه را بیرون کردند!این توهین به امام انقلاب و مردم ولایت مدار است. فاین تذهبون
علی
"محیط بانان سازمان محیط زیست گیلان ۶۰۰ هزار تومان حقوق می گیرند." دقیقا برعکس گفت این دروغه!من خودم تو مراسم بودم کلا یه چیز دیگه نوشتین!!!!!!!!!!!!!!!!
خاطره
باسلام.به نظره بنده افرادی مثل آقای زیباکلام لازم است تا این حرفا را بزند تا بیندیشیم چرا انقلاب کردیم اگر باور داریم انقلابمان مایه شکوه ماست.کمی فکر کنیم انقلابمان چقدر بزرگ است که به افرادی مثل ایشان هم آزادی بیان میدهد حتی اگر مغرضانه حرف بزند.کمی نگاهمان را به نگاه رهبری نزدیک کنیم.
علی
آفرین آقای معاون فرماندار رشت آفرین!،،!!!!!!
محمدرضا
دوستان عزیز ما مسلمان و شیعه امیرالمومنین هستیم.اینقدر راحت اتهام زدن در شان یه مسلمان نیست.ایشان نگفتند که شاه رو امریکایی ها بیرون کردند بلکه صراحتا اقرار به رشادت ها و شهادت طلبی های ملت شهیدپرور و غیور ایران نمودند.لیکن ایشان در تحلیل خود از علل وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عوامل سیاسی و ازادی های مدنی و ازادی بیان را مهمتر از علل وابستگی اقتصادی بیان کردند که بنظر صحیح میرسه.ضمنا ایشان در مورد امریکایی ها بیان کردن که نامبردگان در اواخر دوره حکومت دیکتاتور پهلوی دیگر حمایتی از ان نکردند و مشکلی با انقلاب کردن مردم ایران نداشتند و ایشان اصلا نگفتند که امریکایی ها انقلاب کرده اند.این تحریف حقایق در بیانات ایشان در شان یک مسمان پیرو شیعه علی (ع) نیست البته اگه خود رو مسمان میدونیم.
یاسر
سلام.واقعا برای شما متاسفم. همه شما بیسواد هستید.ارزشی در جامعه ندارید.بخدا مردم به شما پایداری ها و اصولگرایان فحش میدن.از شما نفرت دارن. یکم به قیافتون نگاه کنید آدم حالش یهم میخوره . میدونید چرا چهره های زشت میدونیدچون عملکردشمازشته.شما آدمهای پستی هستید. بخداقسم مردم از شمانفرتشمانفرتدر همین مراسم مردم زیر لب به شما بدوبیراه میگفتند.یکی از شما آشغالها که چهره زشت داره داشت عکس میگرفت.آدم خجالت می‌کشه بگه این آدمآدمه ... شما چطور آدمهایی هستید؟ وحشی بی ادب نفهم . آخه سواد هم ندارید. وحشی به معنای دقیق کلمه شما انترها هستید
مری در پاسخ به یاسر
شعوره دیگه دوستانه معتدل توجه کنند
علي در پاسخ به یاسر
مردك بيسواد تويي كه نميفهمي ما داريم حرفاي رهبري رو تكرار ميكنيم. يعني تو با توهين به ما به رهبري اهانت كردي. امام به امريكا گفت انقدر از ما تنفر داشته باشيد تا بميريد و ما هم الان اين حرفو به شما فتمنه گرا ميزنيم كه به اسم اعتدال داريد اعتدال رو گردن ميزنيد
علی
آقای واراسته معاون سیاسی فرماندار رشت و دوست گرمابه و گلستان حاج آقارمضانی در جلسه ضد انقلابی زیبا کلام چه می کند؟!!!
سجاد در پاسخ به علی
جناب علی آقا خجالت بکش درست نیست از آب گل آلود ماهی بگیر قرار نیست هر کس تو دفتر حاج آقا رفت آمد میکند و هر کاری انجام بدهد به حاج آقا ربط داشته باشد همانطور که تو دفتر رهبری هم خیلی ها رفت و آمد میکنند
پ.ب
برنامه ساعت ۶.۳۰شروع شد در مورد حقوق “محیط بانان سازمان محیط زیست گیلان به صورت ظنز گفتن نه جدی جانب حق رو نگه دارید یا علی
روزبه
آقایانی که دارین با صحبت های امثال زیباکلام ها مخالفت میکنید، منطق پذیر باشید، واقعیت هارو میبینید لطفا عصبی نشید،وعده مسوولین به مردم چی بود چی شد؟ گرونی از تحریمه؟ما کشور نعمت الهی هستیم،این همه شهید دادیم،آیا این رسم برخورد با مردم؟اون زمان میگفتن دوره خان و خان بازیه،الان بهتر؟تفاوت اون زمان و این زمان در چیه؟ مرگ بر هرچی دولت مرد فاسد که حق این جوونا و ملت همیشه در صحنه میخورن زنده باد وطن من
روزبه
همه به کمک رهبر عزیزمون بیایم هرچی فرد فاسد از این نظام بندازیم بیرون،زیباکلام حرفاش مثل دکتر عباسی حقه،منطق لطفا
محمود .فردیس
اگر میخواهیم گمراه نشویم .به وصیت نامه های شهدا رجوع کنیم ،کسی که به خاطر خدا از جونش گذشته، حقیقت رو هم گفته
در حاشیه