نگهداری ۶۳سالمند درخانه ی سالمندان لاهیجان

مدیرآسایشگاه سالمندان و معلولین شهرستان لاهیجان گفت:تعداد ۶۳ نفر سالمند مرد و زن با هزینه نگه داری ماهیانه ۵۳ میلیون تومان در این مرکز نگهداری می شوند.

نگهداری ۶۳سالمند درخانه ی سالمندان لاهیجان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان» ، غلامعلی قربانی مدیر خانه سالمندان شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار «لاهیجان» با بیان اینکه ۶۳ نفر سالمند در این مرکز نگهداری می شوند افزود:تعداد ۱۹ نفر از این سالمندان آقا و بقیه خانم هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۴ نفر به طور کامل وابسته به تخت و زمین گیر هستند افزود: ۳۳ نفر از این افراد نیز مفلس هستند ولی فرزندان برخی از این سالمندان ماهیانه مبلغ صد هزار تومان به این مرکز کمک می کنند.

قربانی با بیان اینکه به طور متوسط هزینه ماهیانه این مرکز با ۳۳ پرسنل اعم از پزشک ،پرستار ،فیزیوتراپ و بهورز از ۴۹ تا ۵۳ میلیون تومان است افزود:ماهیانه دوازده میلیون تومان از اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان به این مرکز کمک می شود و این در حالی است که فقط هزینه بیمه پرسنل ۷میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.

وی با بیان اینکه باقیمانده این مبلغ توسط مردم عزیز تهیه می شود افزود: مردم هیچ وقت سالمندان را تنها نگذاشتند و خیلی از خانواده ها با توجه به اینکه سالمندی در این مرکز ندارند ولی به طور مداوم به این خانه سالمندان لاهیجان سر می زنند.

خانه-سالمندان (۶) خانه-سالمندان (۷) خانه-سالمندان (۸) خانه-سالمندان (۹) خانه-سالمندان (۱۰) خانه-سالمندان (۱) خانه-سالمندان (۲) خانه-سالمندان (۳)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه