طرح امکان سنجی توسعه حرم به تصویب رسید

فرماندار آستانه‌‌اشرفیه در نشست شورای اداری این شهرستان با تقدیر از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی در همراهی طرح امکان‌سنجیتوسعه حرم مطهر گفت: طرح امکان سنجی توسعه حرم روز گذشته به تصویب استان رسید.

طرح امکان سنجی توسعه حرم به تصویب رسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، حسین اسماعیلیان با تشکز از پیگیری و تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه گفت: تصویب امکان سنجی طرح توسعه حرم مطهر، اولین گام مهم اجرایی جهت پایان دادن به انتظارات به حق چندین ساله شهروندان بود.

وی با اعلام اینکه طرح امکان سنجی روز گذشته به کمیسیون ماده پنج موفق به اخذ مجوز لازم از استانداری شده است اظهار کرد: حالا پس از چندین سال طرح توسعه حرم مطهر آماده مناقصه به منظور واگذاری به بخش خصوصی است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه همچنین به برخی از برنامه‌ها و پرژه‌های افتتاحیه در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: آستانه‌اشرفیه در روز چهارشنبه هفته جاری میزبان استاندار گیلان خواهد بود.

اسماعیلیان با تأکید براینکه باید کارهای انجام شده در سطح شهرستان از طریق رسانه‌ها به مردم بازگو شود خاطرنشان کرد: از آقای کحالی بابت تنطیم گزارش کار و ارائه آمار ریالی پروژه های افتتاحی تشکر می‌کنم.

این مسئول با بیان اینکه حفظ حقوق شهروندی موجب تقویت نظام و امنیت ملی می‌شود اذعان کزد: خدمت بی منت وظیفه مسئولان است و البته تقدیر از مدیران نمونه باعث تشویق و ترغیب سایر مسئولین خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا دز اواخر سال جاری و انتقاد از عملکزد تبلیغی نهادها در ارتباط با یادواره شهدا در سال گذشته گفت: باید پرچم شهدا در سطح شهرستان برافراشته شود که متأسفانه در این زمینه ادارات عملکرد مناسبی نداشتند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه افزود: اگر در نظام جمهوری اسلامی دستگاه ها بدون رویکرد فرهنگی کاری را انجام دهند کارها ابتر خواهد ماند.

اسماعیلیان با تأکید براینکه ما باید طبق قانون و البته در جای خود پاسخگوی کارهایمان باشیم بیان کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی مدیران در بعضی محیط هایی که نیاز به حضورشان برای پاسخگویی نیست حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: ادارات باید با همدلی و همراهی رضایتمندی شهروندان را تأمین کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه