برخی از مدیران که متولی امر فرهنگ هستند پای خود را در رودبار نگذاشته اند

فرماندار رودبار، گفت: در یکسالی که به عنوان فرماندار در رودبار مشغول خدمت هستم برخی از مدیران فرهنگی استان که متولی امر فرهنگ هستند، پای خود را در شهرستان نگذاشته اند.

برخی از مدیران که متولی امر فرهنگ هستند پای خود را در رودبار نگذاشته اند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، سید محمد احمدی در در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی این شهرستان که با حضور ائمه جمعه و جمعی از مسئولان، شهرداران و بخشداران رودبار در سالن اجتماعات شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مهاجرت از تهدیدهای اجتماعی رودبار است که علل برای رفع این معضل باید اقدامات کارشناسی انجام پذیرد.

وی توجه به مسائل فرهنگی شهرستان رودبار را مورد تاکید قرار داد و افزود: در یکسالی که به عنوان فرماندار در رودبار مشغول خدمت هستم برخی از مدیران فرهنگی استان که متولی امر فرهنگ هستند، پای خود را در شهرستان نگذاشته اند.

 اداره ورزش و جوانان رودبار با سرپرست اداره می شود، آنوقت سرپرست هم برای خودش کلاس می گذارد و نماینده خود را به جلسه شورای فرهنگی می فرستد.

نماینده عالی دولت در رودبار، از عدم ساماندهی و رسیدگی به مسائل و مشکلات جوانان در رودبار گلایه کرد و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان، اداره ورزش و جوانان است اما مسئولش در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی حضور ندارد.

وی ابراز داشت: اداره ورزش و جوانان رودبار با سرپرست اداره می شود، آنوقت سرپرست هم برای خودش کلاس می گذارد و نماینده خود را به جلسه شورای فرهنگی می فرستد.

احمدی با بیان اینکه، رودبار مهد تمدن و فرهنگ است، بیان نمود: دولت برای توسعه شهرستان برنامه های ارزشمند دارد. چرا بایستی با اینگونه ادارات اینگونه برخورد شود.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود قومیت های مختلف در این شهرستان رودبار ایرانی کوچک لقب گرفته است، چرا که قومیت های مختلف در این شهرستان با احترام متقابل و مودت و یکدلی در کنارهم زندگی می کنند و این یک فرصت است.

فرماندار رودبار، ابراز کرد: مردم به خدمتگذاران خود اعتماد دارند و هرگاه احساس به حضور خود کرده اند به صحنه آمده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه