تبلیغات رسانه‌ای و شهری «پدیده» و «تبرک» تداوم دارد

با وجود اعلام ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای مجموعه‌های مربوط به «پدیده» و «تبرک» از سوی دادستانی کل کشور، تبلیغات این محصولات در برخی رسانه‌ها و بیلبوردهای شهری همچنان ادامه دارد.

تبلیغات رسانه‌ای و شهری «پدیده» و «تبرک» تداوم دارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، به دنبال دستور ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای مجموعه‌های پدیده و تبرک از سوی دادستان کل کشور، سیدمرتضی بختیاری روز ۱۰ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اقدام پدیده شاندیز در انتشار اوراق مشارکت از طریق سایت این شرکت و خارج از چارچوب سازمان‌های بورس و فرابورس اظهار داشت: حدود ۳ هفته پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد طی نامه کتبی از دادستان کل کشور درخواست کرد با توجه به اینکه پرونده شرکت پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان در شعبه ۹۰۴ بازپرسی مشهد در حال رسیدگی است از تبلیغ این شرکت‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی اضافه کرد: بر اساس این نامه دادستان مشهد درخواست کرد که دادستان کل کشور به سازمان صدا و سیما و وزارت راه و شهرسازی برای فرودگاه‌ها و راه‌آهن‌ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با روزنامه‌ها ابلاغ و درخواست کند که هر گونه انتشار آگهی تبلیغاتی یا تجاری در رابطه با این ۳ شرکت تا اطلاع ثانوی ممنوع باشد و پس از تعیین تکلیف پرونده قضایی تدبیر بعدی اعلام شود.

بختیاری تصریح کرد: عین همین مطلب را دادستان کل کشور دستور داد و طی نامه کتبی از ریاست صدا و سیما، وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مورد را خواستار شد.

این در حالی است که با وجود این دستور قضایی، همچنان تبلیغات محصولات تبرک و پدیده این مجموعه‌ها از سوی رسانه‌ ملی و برخی بیلبوردهای شهری ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه