امام خامنه ای پرچمدار عدالت و وحدت بین مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع بابا حسن لوندویل گفت: حضرت آیت الله امام خامنه ای( مدظله العالی) پرچمدار عدالت و وحدت و همدلی در بین مسلمانان است.

امام خامنه ای پرچمدار عدالت و وحدت بین مسلمانان است

به گزارش ۸دی نیوز، شیخ علیرضا بنی پولاد، امام جمعه اهل سنت مسجد جامع بابا حسن شهر لوندویل آستارا در مراسم جشن هفته وحدت در مسجد جامع لوندویل این شهرستان با بیان اینکه بنیانگذار هفته وحدت در جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با درایت و تدبیر عالمانه خویش ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول را هفته وحدت نامگذاری کردند تا مسلمانان در همه بلاد اسلامی در همه زمان و هر مکانی با صمیمیت و مهربانی در کنار یکدیگر زندگی کنند.

وی حضرت آیت الله امام خامنه ای را پرچمدار عدالت، وحدت و همدلی در بین مسلمین دانست و افزود: رهبر فرزانه انقلاب ادامه دهنده راه امام راحل هستند و همه مسلمانان از هر قوم و مذهبی باید گوش به فرمان این عالم ربانی باشند تا به اتحاد و همدلی مسلمانان آسیبی نرسد.

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع بابا حسن شهر لوندویل بندر مرزی آستارا وحدت و همدلی در بین شیعه و سنی در کشور و منطقه را مثال زدنی عنوان و تصریح کرد: عوامل اختلاف انگیز در بین مسلمانان برای همه آشکار است و همه باید با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان را شناسایی و آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

شیخ بنی پولاد با بیان اینکه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) در بدترین شرایط آب و هوایی و سیاسی و اوج جهالت، انسان‎ها را از منکرات به سوی خوبی‌ها و از نادانی و گمراهی به سوی نور هدایت کردند، خاظر نشان کرد: حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) برای برقراری آسایش و امنیت در جامعه اسلامی و رساندن انسان‌ها به کمال به رسالت رسید.

وی اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام پیامبر صلح و صفا و صمیمیت است و شایسته است پیروان این پیامبر با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی و از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع بابا حسن شهر لوندویل با بیان اینکه خداوند متعال و نبی مکرم اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) انسان‌های مهربان را دوست و انسان‌های بداخلاق و بدرفتار را دوست ندارند، اظهار کرد: ایزد منان حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) را مزین به رفتار و اخلاق نیک و پسنیدیده کرده و شایسته نیست امت پیامبر اخلاق پسندیده نداشته باشند.

شیخ بنی پولاد با اشاره به جنایت‌های ۵۵ روزه در نوار غزه و کشتار اهل سنت در این منطقه، گفت: کشتار مسلمانان در نوار غزه قلب هر مسلمانی را جریحه دار کرد.

عاملان جنایت‌ها در کشورهای اسلامی فرزندان صهیونیست و جیره خواران آمریکا هستند

وی عاملان جنایت‌ها علیه مسلمانان در کشورهای اسلامی را فرزندان صهیونیست و جیره خواران آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: ویران کردن مساجد، حمله به قبر یونس پیامبر و اعدام و کشتار اهل تسنن با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع بابا حسن شهر لوندویل بندر مرزی آستارا با بیان اینکه پیروان مذهب تسنن در چهار گوشه ایران در کنار برادران اهل تشیع خود با صمیمیت و مهربانی زندگی می‌کنند، افزود: وحدت و همدلی در بین اهل تسنن و تشیع در بندر مرزی آستارا غیر قابل وصف است.

شیخ بنی پولاد وحدت و همدلی در ایران اسلامی را مثال زدنی و بیمه شده عنوان کرد و افزود: ما همه با هم انقلاب کردیم و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس شهدایی را تقدیم انقلاب کردیم و آماده‌ایم تا پای جان از ولایت، اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه با وحدت و همدلی تفرقه افکنان خوار و ذلیل می‌شوند، تصریح کرد: اگر وحدت و همدلی داشته باشیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

شیخ بنی پولاد با بیان اینکه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای توهین به خلفای راشدین را حرام دانسته است، گفت: همه ما باید مطیع دستورات رهبری باشیم و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون گذشته با صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی کنیم./ شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه