انتقاد تند فرماندار آستانه‌اشرفیه از عملکرد شرکت سهامی آب منطقه‌ای

فرماندار آستانه‌اشرفیه در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان از عملکرد شرکت سهامی آب منطقه‌ای به دلیل عدم اجرای تعهداتش انتقاد کرد.

انتقاد تند فرماندار آستانه‌اشرفیه از عملکرد شرکت سهامی آب منطقه‌ای

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، حسین اسماعیلیان امروز در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با اشاره به انجام مکاتبات متعدد با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گیلان اظهار کرد: طبق دستورالعمل تدوین‌شده آب منطقه‌ای در خصوص فرایندهای تصمیم‌گیری و اجرای لایروبی آب‌بندان‌ها و استخرهای تأمین آب کشاورزی متأسفانه این سازمان به تعهدات خود عمل نکرده است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه افزود: عملکرد نه‌چندان مناسب شرکت سهامی آب منطقه ای به‌عنوان متولی اصلی در امر حفظ، اجاره و نظارت بر بهره‌برداری از کلیه آب‌های جاری در رودخانه‌ها، انهار، برکه‌های طبیعی و همچنین بستر آن‌ها کاملا مشهود است.

وی با اشاره دلایل مطرح‌شده توسط شرکت سهامی آب منطقه‌ای گفت: نداشتن اعتبارات لازم جهت لایروبی آب‌بندان‌ها و همچنین دلایل حقوقی برای مزایده لایروبی توسط شرکت‌های خصوصی از مهم‌ترین بهانه‌های این شرکت برای عدم ایفای تعهدات خود است.

اسماعیلیان با درخواست ارائه راهکار از سازمان بازرسی تأکید کرد: با توجه به تأخیر زمانی صورت گرفته و طبق پیش‌بینی بحران کم‌آبی در سال آینده، اجرای تعهدات این سازمان برای رفع نیاز مبرم کشاورزان برای تأمین آب موردنیاز کشاورزی بیش‌ازپیش است.

در پایان این نشست، مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان اعلام آمادگی خود را برای برون‌رفت از موانع احتمالی اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه