هرگونه تعرض دشمن پاسخی پشیمان کننده خواهد داشت

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هرگونه تعرض دشمنان به ایران اسلامی پاسخی پشیمان کننده به همراه خواهد داشت.

هرگونه تعرض دشمن پاسخی پشیمان کننده خواهد داشت

به گزارش ۸دی نیوز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره هشت شهید روستای کهنه گویه و بهشت آباد شهرستان املش افزود: با مقاومت، پایمردی و ایستادگی مردم در مقابل مشکلات می توان در برابر دشمنان ایستاد.

وی با بیان اینکه ملتی که دل به ولایت می سپارد شکست ناپذیر است ادامه داد: امروز مرزهای اعتقادی نظام اسلامی ایران تمامی جهان را در نوردیده و این به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: به برکت هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده و اکنون اسوه ای برای ملتهای آزاده جهان هستیم.

وی شهدا و بسیج را دو الگوی مهم توصیف و بیان کرد: آنانی که شهد شیرین شهادت نوشیدند در لبیک به ندای امام راحل به نبرد برخاستند و ما نیز هیچگاه از اهداف و آرمانهای خود دست بر نمی داریم.

امیر اسماعیلی افزود: آرزوی دشمنان برای کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت و شکاف بین مردم و روحانیون به برکت همین مجالس یادواره شهیدان گرانقدر به یأس بدل می شود.

وی با اشاره به دستاوردها و نتایج هشت سال دفاع مقدس گفت: مهمترین دستاورد این بود که یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست ایادی استکبار نیفتاد و ما در قامت دفاع از میهن اجازه تجاوز به دشمن را ندادیم.

او افزود: در دوران جنگ و پس از آن نیز رفتار ما با اسرا اسلامی، انسانی و اخلاقی بود در حالی که دشمنان بدترین شکنجه ها و رفتارهای غیرانسانی را با آزادگان ما انجام دادند.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران کارگاه انسانسازی بوده و به برکت اندیشه های متعالی امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب این کارگاه همچنان فروزان است./ ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه