وضعیت حجاب در برخی از ادارات لاهیجان رضایت بخش نیست

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی گفت:فتنه گران در فتنه ۸۸ کار را به جایی رساندند که دشمنان قسم خورده نظام نیز در حمایت از آنها پیام فرستادند.

وضعیت حجاب در برخی از ادارات لاهیجان رضایت بخش نیست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان» ، خطیب جمعه لاهیجان در خطبه اول نماز جمعه این شهرستان با بیان مسائل اخلاقی و دینی در جامعه و لزوم توجه به حفظ آبروی برادران دینی با اشاره به اینکه خیلی از حرف هایی که پشت سر همدیگر می گوئیم براساس حدس و گمان است و سندی برای اثبات آن وجود ندارد افزود:در دین اسلام به حفظ آبروی مومن تاکید زیادی شده است.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ با بیان اینکه برخی از جاهلان و خائنان فکر می کردند اگر جمهوری اسلامی نباشد به نان و نوایی خواهند رسید افزود:فتنه گران کار را به جایی رساندند که مریم رجوی نیز در حمایت از آنان پیام می فرستاد و از آنها حمایت می کرد.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به لزوم وحدت بین مسلمین با بیان اینکه وحدت ،کلیدواژه ای است که رهبر ایران بارها و بارها بر آن تاکید داشته است افزود:وحدت باعث عزت و سربلندی مسلمین می شود و از وارد کردن فشار چند میلیون یهودی به مسلمانان جلوگیری می کند.

حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف با بیان اینکه پیش بینی امام خمینی(ره) در آن نامه توحیدی پس از دو سال به وقوع پیوست افزود:رهبرکبیر انقلاب مشکلات شوروی را بی دینی و بی خدایی می دانست.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ۱۷ دی و کشف حجاب توسط رضاخان با بیان اینکه کشف حجاب سوغات شوم رضاخان از کشورهای خارجی برای هموطنان خود بود افزود:رضاخان فردی بود که برای از بین بردن دین داری جامعه ایرانی از هیچ تلاشی دست نکشید.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه خداوند در قرآن به جزئیات نماز اشاره نکرده اما در حجاب به ریزترین نکات آن پرداخته است افزود:رضاخان با کشف حجاب زنان مسلمان،در مقابل حکم خداوند ایستادگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به شبکه های فارسی زبان ماهواره ای با بیان اینکه شکستن قبح رابطه همجنس گرایی،عادی جلوه دادن خیانت به همسر،عادی سازی دوستی های خیابانی و کم ارزش جلوه دادن طلاق زوجین است افزود:این شبکه ها به طور مستقیم و غیرمستقیم در پی ترویج فرهنگ های غلط غربی هستند.فرهنگی که خود غربی ها نیز به ناکارآمدی آن برای فرهنگ خانواده و جامعه پی برده اند.

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به وضع نامناسب حجاب در برخی از ادارات شهرستان لاهیجان با بیان اینکه از ادارات خواهش می کنم که به این امر مهم رسیدگی کنند افزود:البته افراد محجبه زیادی در ادارات هستند که باید از آنها هم قدردانی شود.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت حجاب باید از دولتمردان شروع شود تا به ادارات نیز انتقال یابد افزود:جای تاسف دارد که در فروشگاه های این شهر گاهی پوشاک مناسب برای خانواده های مذهبی نیز به سختی پیدا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه