جریان خطرناک فتنه به دنبال واگرایی ملی بود/ مردم گیلان حماسه دفاع از ارزش ها را کلید زدند

عضو شورای شهر تهران با بیان اینگه اگر چه کانون بحران در فتنه ۸۸ تهران بود ولی مردم گیلان حماسه دفاع از ارزش ها را کلید زدند گفت: این نشان از آگاهی هوشمندانه و بصیرت این مردم است.

جریان خطرناک فتنه به دنبال واگرایی ملی بود/ مردم گیلان حماسه دفاع از ارزش ها را کلید زدند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در مسجد صاحب الزمان (عج) رشت به مناسبت حماسه هشتم و نهم دی با اشاره به بصیرت مردم گیلان افزود: یکی از ویژگی های افراد بصیر این است که در زمان و به هنگام عمل می کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی  با بیان اینکه اگر این حرکت به هنگام در یاری از امام حسین (ع) شکل می گرفت شاید امروز تاریخ شکل دیگری داشت گفت: مردم گیلان و رشت برگ زرین را در تاریخ انقلاب با حضور خود در حماسه هشتم دی رقم زدند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینگه اگر چه کانون بحران در فتنه ۸۸ تهران بود ولی مردم گیلان حماسه دفاع از ارزش ها را کلید زدند افزود: این نشان از آگاهی هوشمندانه و بصیرت  این مردم است.

سروری تکرار در بیان حماسه ۹دی را مورد تاکید قرارداد  و تصریح کرد: قتنه مسئله مهمی است این امر یک حادثه ؛اتفاق و دعوای بین دو نفر که در یک  زمان رخ داده شود و در  دل صفحات تاریخ گم شود.

وی با بیان اینکه در گیری نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران مراحل مختلفی دارد گفت: مرحله اول جنگ سخت بود و وقتی در جنگ سرد ما پشت دشمن را به خاک مالیدیم از راه جنگ نرم و تهاج فرهنگی دشمن وارد شد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه اگر چه فرآیند جنگ نرم دشمن ادامه دارد ولی بصیرت رهبر انقلاب اجازه نداد که دشمن در تهاجم فرهنگی موفق شود گفت: دشمن در فاز سوم در گیری با انقلاب به موضوع دوم خرداد رسید و موضوع حاکمیت دوگانه را مطرح کرد.

سروری تصریح کرد :دشمن در مرحله چهارم به موضوع ۸۸ رسید و سعی کرد با فرآیند انقلاب مخمل ی انقلاب را به زانو در آورد و این بار نیز مانند مراحل قبل به نتیجه نرسید.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در گام پنجم تحریمات چندگانه را بر ملت ما تحمیل کرد تصریح کرد: در انتخابات ۸۸ برای نخستین بار منافقین،صهیونیست ها ،سلطنت طلب ،وهابیون در کنار هم قرار گرفتند و دشمن به دنبال ایجاد انقلاب مخملی در کشور بود.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ همه دستگاه های تبلیغاتی دشمن و همه دلارها و امکانات امپریالیسم خبری در جهت ضربه به نظام به خدمت گرفته شد تصریح کرد:در این دوران اخبار کدر و سیاه توسط بنگاه های خبری دنیا از ایران به اقصی نقاط جهان مخابره می شد و در این میان تمام فرصت های کشور برای حل مشکلات  به تهدید تبدیل شد.

وی با بیان اینکه ۳۲۴ هزار میلیارد تومان خسارتی که در طول هشت ماه آتش زدن منافع کشور در جریان فتنه ۸۸ به وجود آمد و با هیچ چیز قابل جبران نیست تصریح کرد: در این زمان بزرگترین آسیب این بود که به  همگرایی  ملی آسیب شدید وارد شد و مردمی که در کنار هم بودن در مقابل هم قرار گرفتند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی  با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در جریان فتنه ۸۸ با تمام فشاری که تحمل کرد به دستور رهبر انقلاب صبر پیشه کرد و اجازه نداد که در گیری بین نظام و مردم ایجاد شود گفت: با فتنه تنها قدرت مردم برخورد کرد و قدرت مردم بساط فتنه گران را برچید.

وی با تصریح بر اینکه ۹دی در سایه مردم سالاری دینی نظام شکل گرفت افزود:مردم در ۹دی خط پایانی بر توطئه های دشمن کشیدند

سروری افزود: مدیریت و رهبری بصیرت زای رهبر انقلاب باعث شد که مردم با اعتماد واقعی و یقین  وارد میدان شدند و حماسه عظیم ۹دی را خلق کردند

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت : اگر فتنه ۸۸ توسط رهبر انقلاب کنترل نشده بود امروز در ایران نیز مانند سوریه و عراق شاهد بی ثباتی و جنایت هایی بودیم که توسط نظام سلطه در حال شکل گیری است و اگر فتنه کنتر ل نمی شد این جریان خطرناک آسیب جدی به کشور وارد می کرد

سروری گفت: اینکه امروز ایران به عنوان مرکز اصلی بیداری اسلامی در منطقه مطرح است و در همسایگی کشورهای در گیر آشوب در اوج آرامش به سر می برد به دلیل خلق حماسه ۹دی به وسیله ملت با بصیرت ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن  حماسه ۹دی گفت: فتنه به عنوان یک جریان خطرناک به دنبال واگرایی ملی بود.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی  با اشاره به حصر سران فتنه گفت:حصر یک موضوعی است که در پازل امنیت کشورها مطرح است و  نظام مصالحه کشور و ملت را در نظر می گیرد و با رفعت از  حق خود می گذرد و برای جلوگیری از آسیب به مردم موضوع حصر را مطرح می کند و تا زمانی که نظام تشخیص بدهد حصر لازم است ادامه دارد و اگر احساس شود تخفیف باید داده شود این کار انجام می شود و برخورد نظام مبتنی بر حقوق مردم است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه