فرماندار فومن خواستار ساخت سریعتر گلزار شهدای فومن شد

فرماندار فومن خواستار ساخت سریعتر گلزار شهدای فومن شد و گفت: کار ساخت و تکمیل گلزار شهدای این شهرستان بر عهده شهردای است که باید پاسخگوی این امر باشد.

فرماندار فومن خواستار ساخت سریعتر گلزار شهدای فومن شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ؛ اسماعیل قربانزاده، صبح امروز در جلسه هماهنگی سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در جمع این بزرگواران اظهار کرد: مسئولان باید در یک برنامه مشخص سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را مورد توجه قرار دهند که رسیدگی به مشکلات انها حداقل ترین وظیفه مسئولان است.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا عزت جامعه و سبب دلگرمی همه هستند، افزود: عزت و کرامت خانواده معظم شهدا و جانبازان باید از سوی مسئولان رعایت شود و نیاز معنوی انها در کنار نیاز مادی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار فومن با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا از چندین ابعاد برای مسئولان مفید است، گفت: شهدا بهترین مسیر که جهاد در راه خدا بود را انتخاب کردند و دیدار با خانواده های این عزیزان از آثار و برکات بسیاری برخوردار است.

قربانزاده تصریح کرد: دیدار مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و همه مسئولان امر با خانواده شهدا به صورت هفتگی به یک فرهنگ زیبا تبدیل شده که سبب دلگرمی این خانواده ها می شود.

وی با بیان اینکه مسئولانی که در دیدار با خانواده شهدا حضور نداشتند باید پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: در جلسات آتی از ان مسئولان در جلسه دعوت شود تا پاسخگوی این شهدا باشند.

فرماندار فومن خواستار ساخت سریعتر گلزار شهدای فومن شد و اظهار کرد: کار ساخت و تکمیل گلزار شهدای این شهرستان بر عهده شهردای است که باید پاسخگوی این امر باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه