داور در صحنه گل حریف اشتباه سوت زد

مربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه داماش تیم جوانی است و روز به روز در حال خوب شدن است، گفت: به نظر ما قبل از صحنه گل حریف خطای هند صورت گرفت و داور اشتباه سوت زد.

داور در صحنه گل حریف اشتباه سوت زد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، مازیار ربیعی‌فر عصر امروز در نشست خبری بعد از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه داماش تیم جوانی است و روز به روز در حال خوب شدن است، اظهار کرد: گل‌گهر سیرجان امروز جلوی ما کارایی لازم را نداشت.

وی با بیان اینکه به دلیل جوانی تیم نتوانستیم از گل خود دفاع کنیم، افزود: هدف اصلی ما حفظ تیم در لیگ دسته اول است تا سال بعد بتوانیم با افزودن تجربه بازیکنان جوان به لیگ برتر صعود کنیم.البته نگاهی هم در این فصل برای صعود داریم.

مربی داماش گیلان با تاکید بر اینکه جوانان ما باید تجربه بیشتری کسب کنند،‌ تصریح کرد: امروز مقابل گل‌گهر سیرجان حق ما تساوی نبود.

وی خاطرنشان کرد: به نظر ما قبل از صحنه گل حریف خطای هند صورت گرفت و داور اشتباه سوت زد.

ربیعی‌فر با اشاره به اینکه در این هفته بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، گفت: از دقیقه ۵۵ تیم ما بعد از زدن گل شادابی لازم را نداشت که بر روی این موضوع در هفته‌های آینده بیشتر کار می‌کنیم.

در ادامه سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه بعد از بازی در جام حذفی مقابل تیم پرسپولیس بچه‌ها در این بازی خسته بودند و نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم، افزود: با ۲ پرواز به رشت آمدیم که این دلیلی بر خستگی مشهود بازیکنان ما بود.

قاسم شهبا با تصریح بر اینکه داماش خوب بازی کردا و ما را زیر فشار گذاشت، عنوان کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم اما خوب دفاع کردیم.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم روی گل نخست که دریافت کردیم روی بازیکن ما خطا شد و در صحنه پنالتی که به نفع ما گرفته شد داور تصمیم درستی گرفته است.

سرمربی گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: بازی‌های ما در جام حذفی به وقت اضافه کشیده شد و با وجود خستگی بازیکنان کسب همین یک امتیاز هم برای ما ارزشمند بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه