توزیع سبد کالا در ماسال باز هم مردم را به صف کشید

علارغم اینکه دولت دست برخی ارگانها جهت توزیع سبد کالا (سبد حمایتی) را باز گذاشته است اما بی توجی مسئولان در شهرستان ماسال باعث تشکیل صف های طویل سبد کالا و نارضایتی مردم در این زمینه شده است.

توزیع سبد کالا در ماسال باز هم مردم را به صف کشید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، در حالی تنها توزیع کننده سبد کالای خانوار در شهرستان ماسال، فروشگاه اتکا می باشد که دولت دست برخی ارگانهای دیگر همچون تعاونی روستایی و فروشگاه فرهنگیان را برای عرضه سبد کالا باز گذاشته است.

با این وجود بنا به دلایلی که مشخص نیست اتحادیه تعاونی روستایی و فروشگاه فرهنگیان شهرستان تاکنون اقدامی جهت توزیع سبد کالا در ماه آذر انجام نداده است. در نتیجه این بی توجهی، صف های طولانی توزیع سبد کالا در فروشگاه اتکا موجب گلایه مندی شهروندان شده است.

ماسال نیوز توزیع سبد کالا در ماسال

یکی از مشمولین طرح عصر امروز در همین زمینه به ماسال نیوز گفت: بیش از یک ساعت است که در محل توزیع حضور داریم ولی با وجود این ازدحام جمعیت احتمالا باید تا یک ساعت دیگر همین جا بمانم.

یکی از دیگر شهروندان حاضر در محل توزیع سبد کالا در بلوار سردار جنگل با گلایه از نحوه توزیع سبد کالا خواستار توجه مسئولان به نحوه توزیع در شهرستان شد و گفت: مردم از مسئولان توقع رسیدگی به این مشکل را دارند. اگر وضع به همین روال باشد برای افراد مسن که شامل تعداد زیادی از مشمولان می شود دریافت سبد کالا بسیار مشکل خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
تصویری/ سانحه تصادف در روستای سیاه درویشان برخورد دو خودرو سواری عصر سه شنبه در روستای سیاه درویشان دو مجروح به جا گذاشت
در حاشیه