آیت الله قربانى با هماهنگ کردن نیروهای اصولگرا توانست به خلق حماسه ۸دی کمک کند

استاد حوزه و دانشگاه گفت:نماینده ولی فقیه در گیلان هماهنگی بین نیروهای حزب‌اللهی و اصولگرا در استان را به عهده داشت و توانست حماسه هشتم دی ماه نماد ولایتمداری مردم گیلان را خلق کند.

آیت الله قربانى با هماهنگ کردن نیروهای اصولگرا توانست به خلق حماسه ۸دی کمک کند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» گیلان با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر شخصیت‌ها در خلق حماسه هشتم دی ماه سال ۸۸ در استان اظهار کرد: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان نقش نخست در حماسه هشتم دیماه مردم در استان را ایفا کرد.

 

وی، آیت‌الله قربانی را جلودار حماسه هشتم و نهم دی ماه سال ۸۸ مردم در گیلان عنوان کرد و افزود: نماینده ولی فقیه در گیلان هماهنگی بین نیروهای حزب‌اللهی و اصولگرا در استان را به عهده داشت و توانست حماسه هشتم دی ماه نماد ولایتمداری مردم گیلان را خلق کند.

 

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه صدا و سیمای گیلان در نشان دادن حماسه هشتم دی ماه سال ۸۸ عملکرد خوبی ارائه نکرد، خاطرنشان کرد: آیت‌الله قربانی پس از هشتم دی ماه سال ۸۸ در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به صراحت اعلام کرد که صدا و سیما خوب عمل نکرده است و می‌خواهند گیلانی‌ها را بی‌دین به مردم معرفی کنند.

 

فعال سیاسی گیلان به وجود مستندات بسیار در خوب عمل نکردن صدا و سیمای مرکز استان در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: اکنون علیه افراد صحبت نمی‌کنم و پس از سالروز هشتم دی ماه سال جاری در این مورد مصاحبه انجام می‌دهم.

 

وی خواستار تلاش صدا و سیمای مرکز گیلان در روشنگری حماسه هشتم و نهم دی در جامعه شد و اضافه کرد: مسئولان صدا و سیمای مرکز گیلان از تحلیلگران و آنها که درد دین دارند، استفاده کند.

 

*نهم دی نباید به فراموشی سپرده شود

 

میرحسینی اشکوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره نهم دی ماه سال ۸۸، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ نهم دی یکی از ایام‌الله است و نباید به فراموشی سپرده شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، روزهای ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و … را ایام‌الله خواند و تصریح کرد: عنایت ویژه‌ای به روزهای مذکور از طرف خداوند شده زیرا وقایع خلاف تحلیل‌های مادی، سیاسی و اجتماعی تحلیلگران اتفاق افتاده است.

 

وی به دو تفکر و اندیشه در مورد نهم دی ماه اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد در تلاش هستند موضوع مذکور را به فراموشی سپرده و در هر موقعیتی علیه سخنان مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند.

 

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد نهم دی ماه تحلیل دارند، اظهار کرد: دشمنان با هدف براندازی نظام اسلامی فتنه سال ۸۸ را انجام دادند و این طرح در کشورهای دیگر به نتیجه رسیده بود اما در ایران شکست خورد.

 

فعال سیاسی گیلان فتنه سال ۸۸ را طراحی نظریه‌ پردازان معروف غربی از سال‌های گذشته دانست و بیان کرد: دشمن، فتنه سال ۸۸ را با کمک جریان‌های مخالف نظام اجرا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان پایان عمر نظام اسلامی را سال ۹۰ اعلام کرده بودند، تصریح کرد: دشمنان به صراحت براندازی نظام را هدف خود اعلام کردند.

 

*۹ دی رزمایش تبعیت از رهبری است

 

میرحسینی اشکوری نهم دی ماه را رزمایش ایستادگی، مقاومت و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری در شرایط بحرانی عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای فداکاری مردم ارزش محسوب می‌شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه ملت ایران مانند قیام عاشورا یک خط و الگو است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ که در مورد حماسه نهم دی ماه سکوت جایز نیست و امیدواریم همه به تکلیف خود عمل کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه