یکی از عوامل رجوع مردم به ماهواره دوری از مسجد است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات ما در رجوع مردم به ماهواره دوری از مسجد است گفت: باید به جدیت ورود کرد و مبنای طرح شجره طیب صالحین در محلات روحانی محور است.

یکی از عوامل رجوع مردم به ماهواره دوری از مسجد است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز؛سردار هامون محمدی در همایش ماهواره در آئینه حقوق و اخلاق با اشاره به ضرباتی که استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران خورده است ،اظهار کرد:این ضربات قدرت آمریکار را زیر سوال می برد و این کشور مسبب تمام این اتفاقات در عرصه بین المل را جمهوری اسلامی ایران می داند.

وی با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی از مخفیگاه خود بیرون آمده است افزود: آمریکا امروز در اقتصاد خود ۱۶ تریلیون دلار بدهکار است و این در حالی است که در آمد سالانه آن ۴ تریلیون دلار است.

آمریکا به دلیل نتیجه نگرفتن از اعمال سیاست های خود امروز از ما کینه دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در آمد جمهوری اسلامی ایران ۴۰۰ میلیارد دلار و بدهی آن ۴۰ میلیارد دلار است افزود:آمریکا به دلیل نتیجه نگرفتن از اعمال سیاست های خود امروز از ما کینه دارد .

mahvare00010

محمدی با تاکید بر اینکه ایجاد تمدن اسلامی هدف انقلاب اسلامی ایران است تصریح کرد:و امروز جبهه اسلام و استکبار در مقابل هم صف آرایی کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه برای ورود به عرصه مبارزه استکبار جهانی درست از نقطه ای که ضربه خورده است وارد می شود افزود: چا که ما با قدرت نرم خود به استکبار ضربه زدیم.

وی با تاکید بر اینکه قدرت ملی ما که شامل ایمان و اعتقاد به اصول و ارزش های اسلامی است بزرگترین قدرت انقلاب اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: بهترین معبر برای مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی شبیخون فرهنگی از راه ماهواره است.

یکی از عوامل رجوع مردم به ماهواره دوری از مسجد است

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات ما در رجوع مردم به ماهواره دوری از مسجد است گفت: باید به جدیت ورود کرد و مبنای طرح شجره طیب صالحین در محلات روحانی محور است.

وی با تاکید بر اینکه خطر ماهواره از سایر شبکه های اجتماعی بیشتر است افزود:ماهواره به راحتی و با کمترین هزینه قابل سترسی است و نیاز به تخصص ندارد.

فرمانده سپاس قدس گیلان خاطرنشان کرد: درشبکه های مجازی امکان بحث و اعلام نظر دو طرف وجود دارد و می توان مشاجره کرد و لی در ماهواره شخص فقط مخاطب است و خطیب بر مغز فرد کار می کند و به راحتی ضربه به افکر وارد می کند.

محمدی بر خورد با ماهواره در دو حوزه سلبی و ایجابی را مورد تاکید قرارداد و گفت:کار سلبی وظیفه حاکمیتی است ولی در حوزه کار فرهنگی باید تمام دستگاه ها و نهادها ورود کنند.

وی با اشاره به تعدد شبکه های فارسی برای سه کشور فارسی زبان اظهار کرد: باید توسط متولیان فرهنگی و اجتماعی نقش ماهواره در تولید جرم مورد بررسی قرار گیرد

نقش ماهواره در تولید جرم بررسی شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در بخش ایجابی باید خود کنترلی مورد توجه قرار گیرد افزود: مبنای شجره طیبه صالحین که فعالیت های اعتقادی را دنبال می کند مسجد محوری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه