مشکلات بانوان تاکسیران رشتی با حضور شیزاد بررسی شد

بانوان تاکسیران رشت نشستی هم اندیشی را با حضور فاطمه شیرزاد در صحن علنی شورای شهر برگزار کردند تا شاید کسی صدای آنها را بشنود و گره از برخی مشکلات کاری آنها باز کند.

مشکلات بانوان تاکسیران رشتی با حضور شیزاد بررسی شد

به گزارش ۸دی نیوز، شهروندان در طول روز با زنان راننده‌ای که فرمان ماشین  را در دست دارند، مواجه می‌شوند ، برای بسیاری از افراد جای سؤال است که این زنان با چه شرایطی و در چه چارچوبی باید فعالیت کنند و آیا رانندگی برای زنان ، مشکلاتی هم دارد؟!

 شامگاه شنبه مقرر شده بود که  تعدادی از مسئولان تاکسی سرویس های بانوان رشت در اعتراض به مشکلاتی که در شغل خود با آن مواجه اند نشستی با مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با حضور فاطمه شیرزاد عضو هیات رئیسه شورای اسلامی رشت داشته باشند که به دلیل عدم حضور مدیر عامل سازمان تاکسیرانی این جلسه لغو شد و بانوان  تاکسیران رشت نشستی هم اندیشی را با حضور فاطمه شیرزاد در صحن علنی شورای شهر برگزار کردند تا شاید کسی صدای آنها را بشنود و گره از برخی مشکلات کاری آنها باز کند.

345241

در این نشت هم اندیش  یکی از مسئولان آژانس بانوان در رشت با تاکید بر اینکه کمترین کارت سوخت به آژانس های بانوان نعلق می گیرد افزود:سهمیه سوخت بانوان در تاکسیرانی بسیار اندک است.

وی با تاکید بر اینکه بانوانی که در حوزه حمل و نقل شهری فعال هستند مشکلات متعددی دارند گفت: مدیران ومسئولان کمتر به حقوق بانوان توجه دارند.

این مسئول آژانس بانوان در رشت  با تاکید بر اینکه قوانین دست و پاگیری برای فعالیت آژانس های بانوان تحت پوشش تاکسیرانی وجود دارد افزود: هستند موسسه های کرایه اتومبیلی در شهر که بدون پارکینگ و بدون پرداخت عوارض به شهرداری در حال فعالیت هستند.

وی نداشتن کارت سوخت را مهترین مشکل بانوان راننده عنوان کرد و گفت: موسسات کرایه اتومبیل که زیر نظر اتحادیه هستند به راحتی فعالیت می کنند ولی ما که زیر نظر تاکسیرانی هستیم کار برای ما سخت شده است.

فاطمه شیرزاد نیز در این جلسه با بیان اینکه مشکلات بانوان در حوزه حمل و نقل پی گیری می شود گفت:  زمینه سازی حضور بانوان تاکسیران در فرودگاه و ترمینال بررسی می شود.

عضو هیت ریسه شورای اسلامی رشت حمایت از بانوانی که می خواهند وارد حوزه گردشگری و حمل و نقل شوند را مورد تاکید قرارداد گفت: مشکلات پارکینگ،تسهیلات بانکی کم بهره از اموری است که در حوزه آژانس بانوان باید به آن رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه توسط مسئولان بررسی و پیگیری شده و در صورت لزوم در جلسات شوراو  دستگاه‌های مربوطه عنوان می‌شود و راهکار‌های رفع این مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه