به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما، فرماندار املش گفت: یکی از رویکردهایی که در شهرستان دنبال میشود نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری است و معتقدیم هرجا از فرمایشات ایشان استفاده شود پیروزی و موفقیت حاصل خواهد شد.

مهدی جعفری افزود : در زمینه اقتصاد مقاومتی جز شهرستانهای موفقی بودیم که چند پایگی اقتصادی را اجرایی نمودیم و اگر هم اکنون در روستاهای ما سری بزنید افزایش میزان دام و طیور را در کنار کار کشاورزی مشاهده خواهید نمود که اثر بسزایی در اقتصاد مقاومتی بهمراه داشته است.

وی بیان داشت : درسال جاری ۲۰۴ مورد اشتغال زایی در سامانه اشتغال بنام املش ثبت شده است که امیدواریم تا پایان سال به ۸۰۰ نفر برسد.

فرماندار املش خاطرنشان کرد : با توجه به آمار جمعیتی، شهرستان املش با  ۹/۸ درصدکمترین میزان نرخ بیکاری رادرگیلان داراست ولی باتوجه به جمعیت سال ۱۳۷۶ که حدود ۷۰هزار جمعیت در شهرستان ساکن بودند ، بیش از ۱۵ هزار نفر مهاجرت نموده اند و یعنی جمعیت کارشان کم شده است و باید با فراهم نمودن بستر کار این جمعیت به شهرستان دوباره باز گردند.

جعفری در پایان  از ادارات جهاد کشاورزی ، کمیته امداد و سپاه  املش که در زمینه اقتصاد مقاومتی فعال ترین ادارات بودند تقدیر نمود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم نیز در گفتگو با خبرنگار ما  ازافزایش  بودجه به شهرستان املش در زمینه اقتصاد مقاومتی خبر داده بود.